Zavřít recenzi

Honda CBR 900 RR Fireblade 929RR

“Super supersport. ”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 929 
  • Stav km při koupi: 19 500 km 
  • Stav km nyní: 24 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status motocyklu při koupi:
  • Jak dlouho motorku používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s motorkou

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.2
Motorka perfektně drží stopu, na plyn reaguje výborně. Po přesednutí z Thunderace mi trošku schází výkon v nízkých otáčkách, což ale bohatě vynahrazuje výše. Průběh výkonu je uhlazený od 5000ot/min zabírá již obstojně až do svého maxima. Žádné kopance ani díry se nekonají.

Motorku jsem koupil s karbonovým výfukem Gianelli. Perfektní zvuk, v nižších otáčkách je klidný sytý, ve vyšších už o sobě dává vědět, ale nic přehnaného. Prostě jak to má být.
Zde musím trošku žehrat na výrobce výfuku, kdy objímka držící výfuk u stupačky spolujezdce mi přijde značně poddimenzovaná a asi po dvou měsících ježedění praskla a výfuk tak zůstal pouze ne přírubě. Rozhodně nikomu nedoporučuji takto jezdit dále, protože jsem to podcenil a výfuk se mi i s přírubou nedávno ulomil na svodu.

Motocykl má příjemně veliký úložný prostor pod sedačkou spolujezdce. Na supersport až nečekaně veliký.

Brzdy jsou dostačující, ale mohly by být i ostřejší. Dávkují se jinak dobře.

V zatáčkách sedí jako na kolejích, žádné kroucení. Pochvala pro rám.

Pro mě ideální motorka na lehčí cestování a dobré sportovní svezení. Je to stroj, který ještě sem tam nějakou drobnou chybku odpustí a není záludný.

Vřele doporučuji.

,

Závady a opravy na motorce

Motorku jsem koupil jako druhý majitel. Byla po havarii na předek, ale velice dobře opravena. Bohužel předchozí majitel netrefil odstín, tudíž místo žluté je tmavěžlutá až oranžová.

Po koupi jsem řešil akorát výměnu oleje, přední pneumatiku, která byla pro moje potřeby příliš tvrdá, nehledě na to že byla stará. Dále bylo potřeba vyměnit přední brzdové destičky a proběhla kontrola ložisek na předním i zadním kole. Vše ok.

Další muškou je neoriginální přepínač na pravém řidítku, který má bohužel o maličko větší průměr uchycení než má mít, tudíž trošku prokluzoval. Vyřešil jsem vystříhnutím obdélníčku z cyklistické duše a vypodložením. Funguje jak má.

Druhý přepínač na levém řidítku působil neplechu při přepínání na dálková světla. Problém byl zakopán v prasklém plíšku uvnitř přepínače. Sletováno - funguje bezvadně.

Další mechanické závady se neobjevily.

Následoval mnou zaviněný pád, kdy jsem ve Francii podcenil jednu zatáčku. Z toho si odnesla motorka několik škrábanců na plastech, ulomenou řadičku a blinkr.

Jinak zatím bez poruch. ,
<
Přejít na standardní verzi stránky »