motor typu T-JET ... excelentní
brzdy Brembo ...excelentní
výbava, sedadla, držení volantu, funkčnost ...
zatím nic co by mě zklamalo....
když jsem auto kupoval, věděl jsem že je to Abarth, ale nevěděl jsem že by mě nějaká 1.4 s turbínou dokázala takhle rozpumpovat... auto je vysloveně pumpa adrenalinu... čím svižněji s ním jedete, tím více se ve vás adrenalin pumpuje...je jedno jestli jedete na 4-ku nebo 6-ku, prostě došlápnete plyn na podlahu a auto ochotně od hranice 2200 ot začíná skvěle zrychlovat...ale po překročení 3500 otáček se teprve rozdovádí...spotřeba je na závislosti řidiče, dá se udržet lehce pod hranicí 6 litrů, ale to jsem si nepusel kupovat Abartha, takže je reálnejch 8,5 l / 100 km...to je můj průměr za posledních 2500 km... což si myslím že je výborná hodnota, protože spousta kilometrů je najeta v rychlostech přes 200km/h... tempomat, výborná věc i u takhle malýho vozu...na voze je namontovaný portovní vzduchový filtr BMC v karbonovým obalu a výfukový systém Ragazonn s koncovkami výfuku typu duplex...velmi pěkný zvuk... a na voze je ještě namontován BOW ventil, takže při každým přeřazení se ozývá hlasité odfouknutí, které neunikne ani kolemjdoucím :D
podvozek je slušný, malinko uskákaný, ale vše v rámci malého auta a velkých kol... zatáčky poliká ale velmi pěkně...a svižně... ideální auto taky na předjíždění... :D
trochu o motoru: 1368 ccm, výkon: 114 kw / 155 Hp, točivý moment: 206Nm...při overbostu 230 Nm(overbost se zapíná tlačítkem !!!)
můj odhad je ale takovejch 170 Hp(možná i díky výfuku a sání)