Zavřít recenzi

Fiat Grande Punto ABARTH 1.4 TJET

“nutno se svézt, ale je to bomba jak to jede...funguje...paráda”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 1368 t-jet abarth 
  • Stav km při koupi: 63 000 km 
  • Stav km nyní: 79 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.8
bomba bomba bomba ... nečekal jsem že to auto může být tak ostré... docela mě to překvapuje...

Silné stránky

motor typu T-JET ... excelentní
brzdy Brembo ...excelentní
výbava, sedadla, držení volantu, funkčnost ...

Slabé stránky

zatím nic co by mě zklamalo....

Závady a opravy na autě

jelikož už je to nějakej 10 ital...kterýho vlastním, vím co jsem si kupoval... zatím vůbec nic, ani kontrolka se nerozsvítila... !!!

Doplnění recenze ze dne 13.09.2011

když jsem auto kupoval, věděl jsem že je to Abarth, ale nevěděl jsem že by mě nějaká 1.4 s turbínou dokázala takhle rozpumpovat... auto je vysloveně pumpa adrenalinu... čím svižněji s ním jedete, tím více se ve vás adrenalin pumpuje...je jedno jestli jedete na 4-ku nebo 6-ku, prostě došlápnete plyn na podlahu a auto ochotně od hranice 2200 ot začíná skvěle zrychlovat...ale po překročení 3500 otáček se teprve rozdovádí...spotřeba je na závislosti řidiče, dá se udržet lehce pod hranicí 6 litrů, ale to jsem si nepusel kupovat Abartha, takže je reálnejch 8,5 l / 100 km...to je můj průměr za posledních 2500 km... což si myslím že je výborná hodnota, protože spousta kilometrů je najeta v rychlostech přes 200km/h... tempomat, výborná věc i u takhle malýho vozu...na voze je namontovaný portovní vzduchový filtr BMC v karbonovým obalu a výfukový systém Ragazonn s koncovkami výfuku typu duplex...velmi pěkný zvuk... a na voze je ještě namontován BOW ventil, takže při každým přeřazení se ozývá hlasité odfouknutí, které neunikne ani kolemjdoucím :D
podvozek je slušný, malinko uskákaný, ale vše v rámci malého auta a velkých kol... zatáčky poliká ale velmi pěkně...a svižně... ideální auto taky na předjíždění... :D

Doplnění recenze ze dne 13.09.2011

trochu o motoru: 1368 ccm, výkon: 114 kw / 155 Hp, točivý moment: 206Nm...při overbostu 230 Nm(overbost se zapíná tlačítkem !!!)
můj odhad je ale takovejch 170 Hp(možná i díky výfuku a sání)

<
Přejít na standardní verzi stránky »