Zavřít recenzi

Pontiac Firebird formula

“adrenalin”
Foto 1 / 4
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 5733 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: automat 

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 6.0
Motor:
5733 ccm, 210kw, 286 hp, krutiaci moment neviem ale je nechutny, super zvuk, sila, tah odspodu skoro ako TDI :)
Brzdy:
nic moc, pri vacsej rychlosti ma clovek dojem ze musi silno tlacit na pedal, ale ucinok sa dostavi
Prevodovka:
4 stupnovy automat, udajne najtrvacnejsi automat, pri kludnej jazde radi ako zamat, takmer pohodlne, otacky nepresiahnu 2000 a to takmer ani na dialnici. pri kickdowne chvilku vaha ale motor vsetko dobehne
Karoseria:
dizajn podla mna super, korozia ziadna, lak stale pekny
Interier:
na sportak ma velmi pohodlne sedacky, vsetko je po ruke, je vhodny aj na dlvsie cestovanie - pre 2 osoby samozrejme vzadu to je peklo. plasty tradicne americke, vsetko makke skoro ako potiahnute kozou ale nekvalitne spracovanie, spolu s tvrdym podvozkom sa semtam ozvu.
Podvozok:
tvrdy, zakruty reze krasne, na ameriku az paradne, koblizky robite na pockanie a jazda bokom je lahsia ako zaviazat si snurky rano, pri vyssich rychlostiach je vsak auto stabilne a tuhe

auticko je nechutne navykove, zvuk uz pri volnobehu by sa dal pocuvat cele hodiny, to basove bublanie z vyfukov je neprekonatelne, reakcie na plyn su ostre a clovek musi davat pozor aby pri nedelnej vychadzke neoslahal pneu. ale na ponahlanie do prace to neni, jedine ak ste blazon z blazinca. auto prechadza odbocky pod plynom zasadne bokom, za piskotu pneu, ale tak lahko a predvidatelne, ze drifty si mozte naplanovat na centimetre, predbehnut 90% aut v premavke uz ani nieje zabavne, lebo mate pocit ze vsetky auta idu na spiatocke, z laveho pruhu vam odbocuju takmer automaticky a vy mate chut slapat na pedal viac a viac, rovinky su extremne kratke a ked pridete nacas do prace v style majkla najt, mate chut sefa spacifikovat par udermi, zobrat zachranenu sekretarku do auta a ist ju trtkat na najblizsi kopec s vyhladom. fakt. je to auto na vikendove jazdenie, lebo v premavke sa z vas stane nebezpecny sialenec. kazde stlacenie plynu vam nadavkuje adrenalin, zrychlenie je paradne kludne aj v 180kmh. spotreba je paradna tiez. rekord mam 11 l na sto ked som jazdil cely den dialnice na tempomate, s malou neterkou v detskej sedacke. v meste 16 az nekonecno..

Závady a opravy na autě

zatial ziadne, treba naplnit klimu
<
Přejít na standardní verzi stránky »