Zavřít recenzi

Renault Megane Grandtour

“krásné kombi za velmi dobrou cenu”
Foto 1 / 8
  • Rok výroby: 2011 
  • Typ motoru: 1,6 81kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 2 100 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.2
Renaulta mám poprvé ve svých rukou. Hledal jsem takovou značku, abych měl dealera a servis v blízkosti mého bydliště. Standardně se nabízela Škoda, ale tu jsem zavrhnul po osobních zkušenostech s firemními vozy této značky i cenovou politikou vůči zemi, kde se vyrábí. Pak v úvahu připadaly korejské značky Kia, Hyundai, Chevrolet (Daewoo) a pak evropský Ford či Citroën.
Na začátku jsme zapomněl uvést, že jsem chtěl provedení karoserie kombi. mám dvě děti ve věku 4 a 12 let a sem tam je větší kufr potřeba.
Po obcházení autosalonu zvítězil Renault, svým desingem, cenou a dostupnosti servisu.
Vybíral jsem motorizaci 1,4 Tce nebo 1,6 16V. Nakonec zvítězila šestnáctistovka. Z autem najíždíme cca 8.000 km za rok, takže si myslím, že tento klasický motor bude dostačujícím.
Konfiguraci auta jsem začínal na výbavě Expression přes Advantage až po Dynamique, kde mě zaujal GT pack. Musím říct, že této příplatkové výbavy ani trošku nelituji. 17´palcová kola, sportovní sedačky, optický paket dělají z tohoto auta krásné sportovní kombi a je malá pravděpodobnost, že takových aut na cestě potkám více.

Silné stránky

design
užitná hodnota
prostor

Slabé stránky

zatím vyšší spotřeba

Závady a opravy na autě

Žádné opravy zatím nebyly vyjma předělávky přístrojů na palubní desce. Místo analogového rychloměru pro verzi GT Line jsem měl standardní digitál. Po dvou měsících od koupě vyřešeno k mé spokojenosti. Snad jen ta rychlost komunikace mezi autosalonem, importérem a Renaultem ve Francii by mohla být větší.
Jinak vše naprosto v pořádku.

Doplnění recenze ze dne 19.09.2011

Jízdní vlastnosti Megana v provedení GT Line jsou nad očekávaní více než jen dobré. Známe houpání francouzu se v tomto případě nekoná. Podvozek je tvrdší a v zatáčkách má minimální náklon, takže se dá jet docela ostře a vychutnat si jak auto pěkně sedí. Samozřejmě k možnostem zvolené motorizace. Z podvozku jsem opravdu nadšen vzhledem k autům, se kterými jsem jezdil v nedávné minulosti. Citroën Xsara Picasso nebo Škoda Roomster či Fabie.

<
Přejít na standardní verzi stránky »