Zavřít recenzi

BMW 318

“Je to prostě stará poctivá německá klasika.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1796ccm 
  • Stav km při koupi: 235 000 km 
  • Stav km nyní: 265 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 8.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 7.2
Tuto E30 jsem sehnal před 4rokama od kolegy z Pneuservisu, kerej si ji dost udržoval, takže jsem věděl co je tato E30 zač. ZA 4 roky jsem nemusel řešit žádný podstatný závady, jednalo se vždycky o běžný opotřebení. Vlstnim eště jedno BMW a to 320i e36 a musim říct, že už to neni tak poctivý auto jak e36, ale i tak jsou všechny novější BMW solidní. Spotřeba je takovádle: město 9-10 litrů, mimo město, či jízda na dálku 6.5, s lehkou nohou to jde na dálku nebo mimo město kolem 6litrů, možná i něco pod 6, a kombinovaná se pohybuje stabilně mezi 8-9 litrama. Pokud se autu nešlape vyloženě na krk tak je spotřeba slušná. Jízdní vlastnosti jsou na tak starý auto opravdu super. Pokud umí člověk se zadokolkou, a vzadu má dostatečně kvalitní zimní pneu, zvlášt v dost hnusnejch období, tak se dá vyjet bez problémů i do prudších kopců.
S tímto autem jezdim velice rád a troufám si říct, že na něj nedám dopustit, i když jsem ho kupoval 17 let starý. Je to prostě stará poctivá německá kvalita:D Škoda že už BMW nebylo kolem pulky 90 let tak poctivý, jak dřív. Každopádně je to moje 7 E30.
Měl jsem i 6válcový verze 320i e30 95kw, tam se každou chvíli něco kazilo. A dokonce jsem měl 325i kupé rok 1986 chroma. Svezení super ale spotřeba po městě 12-13 litrů. NA dálku jsem se dostal však na 7.5 a jízdně to bylo se 4válcovejma e30 nesrovnatelný. Tuto e30 kterou vlastnim nyní, tak je ke svýmu věku až překvapivě bezproblemová.Nemužu si stěžovat. Spotřeba na takový auto v tomhle věku normální, žádnej žravec pokud se jede normálně.A na silnici potrápí i mnohem novější vozy. E30 4EWER:D NA tyhle káry nedám dopustit.

Závady a opravy na autě

236 000 vadnej termostat, novej jsem dostal zdarma od známýho.
240 000 nutná výměna silentbloků na přední nápravě
248 000 výměna brzdovejch kotoučů a brzdovejch destiček
253 000 nový těsnění pod hlavou, protejkal olej
260 000 výměna rozvodů
263 000 nový svíčky




<
Přejít na standardní verzi stránky »