Zavřít recenzi

Volkswagen Caravelle 2,5TDI

“ještě stará dobrá poctivá práce”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,5 TDI 75kW 
  • Stav km při koupi: 235 000 km 
  • Stav km nyní: 295 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.4
Kromě pár výše uvedených závad (přece jenom už si něco odsloužilo)je auto velmi spolehlivé, robustní, takové německy poctivé. Pětiválcovou T4 jsem si vysnil už dávno a kupodivu manželka vůbec neprotestovala, naopak si vůz velmi oblíbila a nedá na něj dopustit. Jsme pětičlenná rodina se třemi malými dětmi. Ta pohoda při jejich upínání do bezpečnostních sedaček je fantastická. Tolik místa pro 9 osob (kromě přední lavice, to jsou spíš nouzovky) a k tomu stále pořádný zavazadelník je naprosto k nezaplacení. Nevýhodou a to poměrně zásadní je velmi malá variabilita interiéru zejména ve srovnání s moderními MPV. Sedadla se velmi špatně vyndávají a jsou dosti těžká. Pokud můžu, vůbec s nimi nemanipuluji. Co se týče motoru, jsem víc než spokojen. Starému dobrému TDI s rotačním čerpadlem jsem nechal optimalizovat řídící jednotku tak, aby lépe táhl odspodu. Zásah se povedl, auto je pružné, živé a přitom s velmi slušnou spotřebou. Navíc má skvělý zvuk. T4 se krásně ovládá, díky torzním tyčím na předku je pohodlné, nerovnosti překonává plavně. Nezávislé zavěšení zadních kol se zase stará o v tomto segmentu nadstandardní jízdní vlastnosti i prázdného vozu. My jsem s autem zkrátka velmi spokojení a o jeho výměně zatím neuvažujeme.

Závady a opravy na autě

- vadný podtlakový posilovač brzd
- vadné čidlo tachometru
- závada startéru
- vadné naftové čerpadlo přihřívače
- opotřebený dvouhmotový setrvačník
- jinak běžné opotřebení - čepy zavěšení kol, rozvody, brzdové kotouče...
<
Přejít na standardní verzi stránky »