Zavřít recenzi

Fiat Dobló

“Je to Fiat”
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 52 km 
  • Stav km nyní: 15 600 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 9 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 3.6
S vozidlem mám najeto několik tisíc km. Jízdní vlastnosti vozidla v prodloužené verzi jsou špatné, pokud nemá žádnou kontrolu trakce, tak je v zimě naprosto nepoužitelné v oblastech kde je sníh. To samé je i když s tímto sjedete mimo asfalt. S vozidlem zapadnete i na polní cestě, kde s jiným vozidlem projedete bez zaváhání.
Naprosto tragická zkušenost je s asistenčními službami Fiat. Zde po zavolání jsou schopni vozidlo jen odtáhnout do servisu Fiat. Jinak nic neví.

Silné stránky

Veliký vnitřní prostor

Slabé stránky

velká spotřeba
elektronika
dílenské zpracování
servisní služby
jízdní vlastnosti

Závady a opravy na autě

Vadná elektronika (tato si žije vlastním životem). Po nastartování se sami spouštějí varovné směrovky, mlhová světla, vyhřívání zadního skla. Sám od sebe se deaktivuje airbag spolujezdce, tento není následně v nabídce palubního počítače na aktivaci. Takže jsem byl nucen jezdit bez aktivního airbagu spolujezdce. Po návštěvě servisu odstraněno.
Zablokování zadních 5 dveří. V servise sděleno, že je špatně vyřešeno přechod kabelů do dveří tyto se kroutí a praskají.
Pronikání výfukových plynů do kabiny. Po chvíli stání se v autě nedá dýchat. Při couvání po 10 metrech slzí oči a je to jak plynová komora. V servise sděleno, že o tom vědí. U nejnovějších modelů vyřešeno tak, že se při zařazení zpátečky sám zapne vnitřní okruh ventilace, já prý si ho mám zapnout sám.
Praskání žárovek v hlavních světlometech. Špatně jde řadit první rychlostní stupeň. Je to naprosto zoufalé v koloně.

<
Přejít na standardní verzi stránky »