Hodnocení a zkušenosti s autem
Dobrý poměr cena/výkon. Když čtu ty "šťastlivce", kteří tady popisují hororové scénáře s jejich Thaliemi, nemohu se zbavit pocitu, že sem přispívají převážně ti, kteří měli smůlu na nepovedený kus. To se ale stává u naprosto každé značky, že některá auta mají už v rodném listu napsáno, že s nimi bude problém. Za 3 roky provozu jsem nezaznamenal vůbec žádné problémy. Jedině snad občasné písknutí brzd při pozvolném dobržďování na křižovatkách, které jsem se ale naučil ignorovat. Hlučnost v kabině se projevuje slabě při cca 80 km/h, později pak při 130 km/h. Ale žádné drama to není. Ostatně, na dálnici je s tímto autem moudré jezdit 120 km/h především kvůli spotřebě, kde zpozorujete rozdíl ve spotřebě oproti např. 133 km/h úsporou přibližně 1 litr na 100 km. Koneckonců, při dnešních typických kolonách na dálnicích rychlejší jízdou stejně nic moc nenaženete. Ale k té spotřebě. Když se budete snažit držet rychlost na 150 km/h, dostanete se na spotřebu lehce přes 8 litrů, ale s kterým autem ne? Při dálniční rychlosti 115 až 120 km/h vás tato Thalia odmění spotřebou cca 5,7 litrů (reálných, ne podle počítače, který bude nejspíš tvrdit 6,2 l/100km). Řidič neznalý "kačenovitého" podvozku tohoto vozu bude mít, v důsledku výrazných bočních náklonů auta, zpočátku strach ostřeji projíždět zatáčky, ale je to otázka zvyku. Mám pocit, že přes přítomnost klimatizace má auto tendenci v interiéru držet vlhkost, což lze označit za negativum především v zimních měsících, ale možná je to dáno režimem a způsobem používání auta. Auto teď prodávám bez nepříjemného pocitu "podvodu" svému tatíkovi a, suma sumárum, kdybych se opět rozhodoval pro nízkorozpočtový vůz, nebál bych se Thalie, opravdu ne.
Silné stránky
spotřeba
spolehlivost
cena/výkon
Slabé stránky
tendence k pískání brzd
slabší zadní náprava
rychlostně daná větší hlučnost v interiéru