Zavřít recenzi

Ford Galaxy 2.3

“Na delší cesty po dálnici s natřískaným kufrem super, ale do města se mi ho moc mučit nechce.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2.3 
  • Stav km při koupi: 173 000 km 
  • Stav km nyní: 185 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.4
Auto jsem koupil ve Frankfurtu pře dvěma léty. Bylo dobře antikorozně ošetřené v dutinách prahů a střiklý spodek. Což je poměrně vzácne v D je to dost drahé. Jiné auta na které jsem se díval byly dost zespodu chytlá, takže problém, v tom jsem měl štěstí. Při příjezdu domů jsem sundal tapecirungy a nastříkl jsem ho Body voskem investice za možná 600. Opel omega mě vyškolila v rezivění.
Co se týče spotřeby, tak ve mě byla malá dušička 2.3 benz., to mě sežere ve Fran. jsem nalil asi 70 l a jel. Fran. - Místek = 950 km bez tankování, super! Rychlost do 120ti.
Hned jsem udělal přestavbu na LPG za 24tisic a těď to jezdí za 10 - 11 lit. Jedinná výtka malá nádrž na LPG, jen 42 l díky tomu, že je v koši místo rezervy.
Co se týka jízdy, tak super na cestování. Po dálnici bomba, nebo pěkné cety, to jo. Do města a každodenní cestování taky dobrý, ale na mě trošku velký zřejmě to chce zvyk. Hodně odkládácích schránek, přehled z voz., vysoký posez, dobře se nastupuje. Prostě kus auta. Jestli si někdo myslí, že je kufr bezedný moc se mýlí. Manželka ho zanosí až po strop a jsme zase tam kde jsme byli. Vždy zůstanou dvě tašky v ruce, co s nimi. I dkyž je tak naložené je stabilita dobrá a chová se předvídavě.
Když jedu s dětma na kolo tak dám dva horáky a jedno dětský do kufru sklopím jedno sedadlo a jedu. Proto jsem to auto kupoval, pěkně šup šup šup. Bomba. Děti se hádají, které bude sedět vzadu uprostřed kde je krásný výhled přes čelní sklo. Teď se mi narodilo třetí, tak uvidíme.
Všiml jsem si, že dost ubývají přední pneu, ale u tak někdy naloženého auta se není co divit. Potěšilo mě, že vše jde bez problému rozebrat a je ke všemu dobrý přístup. Jen v motorové části je to vše naknap, ale když bude vše šlapat....
Mám trochu strach z motoru 2.3 nikde jsem se o něm nic nedočetl. Forďácké motory neznám, vždy jsem měl Opely. Švagra diselový motor Ford dost potrápil v Eskortu. Takže jak viděl, že jsem koupil Forda tak si odplivl a šel pryč. Jestli má někdo s ním nějakou zkušenost budu rád zaní. Co dodat moc zkušenosti sním nemám, ale jak mě vyloženě nevyšplochne, tak mu budu vděčný.

Závady a opravy na autě

1. Při cestě do chorvatska v Karlovaci auto zničeho nic začalo jed na 3 válce a blikala kontrolka motoru, polilo mě horko. Nabité uato, děti cena za opravuv zahraničí, to vše se mi honilo v jednom zlomku sek. v hlavě. Narazil jsem ovšem na hodného opraváře, který světe divse našel ZDARMA závadu. Špatná bombína (cívka), kerá v jiné dílně stála 1200 kuna (4200). Oprava a výměna na 5 min. Měl jsem možná štěsti že mě to nepotkalo na Hvaru v té pustině nevím, nevím.
2. Letos před dov. najednou přestala jít klima. Chvíli šla a pak né. Prostě to cvakalo v kabině a šlus, teplý vzduch. Po všech peripetiich s opravářema mi jeden co tomu opravdu rozuměl a né jen bral peníze, tak určil závadu. Spínaci relé klimy nové stojí asi 3200, pokoušel se ho opravit, ale nepodařilo se. Tak mi poradil spojte zelený a modrý dddrát a bude to fungovat, taky že jo. Jinak ho má spolujezdec u levé nohy ve sloupku.
3. Výměna řemenu a kladek + vod. pumpa, protože začala téct. Ovšem to nejsou závady!
4. Repase alternátoru z preventivních dúvodu vzhledem k naletým km za 1700. Už jednou jsem zažil kdy mi kixnul altík na dov. v Maďarsku, dík nechci.
5. Vzhedem mont. LPG začal být špatný chod na volnoběh u benzínu = vyčištění klapy a nalití čištění vstřiků do nádrže.
<
Přejít na standardní verzi stránky »