Zavřít recenzi

BMW 525 525tdst

“Radost(nebo-li BMW) je všude a má styl :-)”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: M51 
  • Stav km při koupi: 252 000 km 
  • Stav km nyní: 280 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 15 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7.4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.4
Auto bych určitě hodnotil pozitivně, jelikož je to prostě BMW, to je radost sama o sobě.
Auto jinak velice praktické jako Touring a v zimě velice zábavné. Motor 2.5 tds jede dobře, nežere moc :-)
Jezdím s autem každodenně už zmíněných asi 15 měsíců a nemůžu říct nic. Je to možná trošku paradox, ale auto se zadním pohonem má trošku slabší systém ABS, ale dá se to uřídit, když víte, jak na to :-) Dále se mi také líbí velice promyšlené vtechnologie, které na to, že auto je staré, jsou opravdu chvályhodné. Třeba jsem přišel na nastavování cyklovače stěračů. Funguje totiž podle rychlosti vozidla. Když jedete s autem do 80km/hod tak mezera je nějakých tuším 12s a když jedete rychleji, tak je mezera asi 7s, což jsem na autě snad ještě neviděl. Nebo také když prší hodně, pustíte si stěrače na druhou polohu, stálý chod. Jakmile zastavíte, stěrače se přepnou automaticky na cyklovač a zase opačně.To se mi líbí.
Najezdil jsem už různé kilometry, teplé, studené, vlhké, suché, zimní, letní, ale stále to jsou šťastné kilometry :-)
Auto na svůj věk je velice promyšlené, účelné a praktické.
Mé auto má původ v Itálii, což si myslím, že je to nejlepší, co může být. Majitel předemnou v ČR(byl jediný) tak ho měl rok a prodal ho mě. Jinak bylo jen v Itálii. Bez koroze, naprosto :-)

Silné stránky

Podvozek
Plynulý výkon motoru v romezí všech otáček
Schopnost akcelerovat na 5. stupeň
Praktičnost
Zábava

Slabé stránky

Přední světlomety
Poruchovost blbůstek

Závady a opravy na autě

Závady:
-Přestalo mi jít střešní okno. Má tendenci se zavírat, ale neotevře. Šlo shruba asi půl roku po koupi. stačí vyměnit jeden přepínač, ale nechce se mi kvůli toho rozebírat celá střecha.
-Nefunguje mi vyhřívání zadního okna, ale jako anténa k rádiu pořád funguje, nevím, kde je zádrhel, ale v neblaze proslulé elektrice BMW.
-Nedávno mi odešel termostat. Není to až tak závažný problém, ale výměna je nutná, kvůli spotřebě a optřebení motoru.
-dále AirBag. Kaitola sama o sobě. To, že mi diagnostika ukazuje závadu na senzoru zatížení sedadla spolujezdce, to nic, to si někdo na to kleknul. Ale jakmile vám začně svítit kontrolka AIRBAGu na přístrojích a zanedlouho vám přestane troubit klakson, tak sundat airbag z volantu, volat, vymotat kroužek pod volantem a tam to bude střihnuté.
<
Přejít na standardní verzi stránky »