Zavřít recenzi

Volkswagen Passat B6

“Auto mi zatim dobre slouzi a dela jen radost, clovek se vsak musi hlidat, che-li jezdit pod 7 l/100 km, aby nemel tezkou nohu..”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 2.0 TDI, 103 kw 
  • Stav km při koupi: 152 354 km 
  • Stav km nyní: 154 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,95 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 8.4
Passat Variant mi zatim dela obrovskou radost, mam verzi highline s DSG, cerne metaliza se svetlym interierem castecne v kuzi. Exterier mne ucaroval hned po prvnim shlednuti, chromovane linky dveri a oken s lesknoucimi se chromovanymi hagusy dodaji vozu v cerne metalize punc limuziny/manazerkseho auta => proste ma vysnena predstava :-)

Mel jsem trochu strach, ze v DSG bude dvoulitrovy 103 kw turbodiesel se serii motoru BKP trochu pomalej, precejenom passatek neni zadny drobek co do vahy...ale nakonec musim rici, ze mne tento motor ve sve akceleraci nezklamal, to same mohu rici o DSG...mel jsem kdysi jednickovou oktavku v automatu (tehd jeste ctyr-stupnova) a to byla tragedie co do vykonu auta, spotreby i vystizeni spravneho momentu zarazeni...kdyz potrebuji nyni predjet, prepnu DSG do sportovniho modu a to se pak Passat chova jako vymeneny :-) se zrychlenim jsem tedy nakonec spokojen.

Velmi na aute ocenuji velikost kufru, tam se snad vejde uplne vsechno :-)

Me posledni predchozi auto byla oktavka II v kombi, ktera se s kvalitou/komfortem/pozitkem z jizdy s Passatem neda srovnat - Passat jasne vitezi. Je holt videt, ze jde o auto zarazeny o level vys :-)

Spotrebu jsem meril na cca. 1000 km dolitim skoro plne nadrze u OMV a vysla mi prijatelna spotreba 6,95 l/100km, s cimz jsem spokojen, obzvlaste mam-li automat. Palubni pocitac ukazuje dlouhodobe 6,6 az 6,7, takze se to od realne vypocitane spotreby temer nelisi.

Modra osvicena palubni deska je od zelenych "skodovackych" prijemna zmena.




Silné stránky

komfort a pozitek z jizdy
chytre DSG
slusna spotreba, ma-li clovek lehkou nohu
skvele sedi v zatackach

Slabé stránky

cena dílů a pneumatik
obcas slysim vrzani plastu v inter., ale jen obcas
drazsi havarijni pojisteni

Závady a opravy na autě

Zavada se zatim neobjevila zadna, jen se pomalu dle servisni knizky a poctu najetych km (ty jsou pravdive i dle zaznamu z VW servisu, kam zasadne predchozi majitel jezidl)blizil cas vymeny rozvodu, pumpy, klatek, filtru a oleje. Stalo mne to 12 500 Kc.

Jeste jsem tomu musel dat zimni gumy (predchozi majitel v Holandsku asi jezdil cely rok na letnich :-), vybral jsem po zrale uvaze standardni ceskou kvalitu Barum Polaris 3.generace, rozmery mam 215/55 R16 - v Barum servisu mne to i s praci vyslo na 12 000 Kc.

<
Přejít na standardní verzi stránky »