Hodnocení a zkušenosti s autem
Passat Variant mi zatim dela obrovskou radost, mam verzi highline s DSG, cerne metaliza se svetlym interierem castecne v kuzi. Exterier mne ucaroval hned po prvnim shlednuti, chromovane linky dveri a oken s lesknoucimi se chromovanymi hagusy dodaji vozu v cerne metalize punc limuziny/manazerkseho auta => proste ma vysnena predstava :-)
Mel jsem trochu strach, ze v DSG bude dvoulitrovy 103 kw turbodiesel se serii motoru BKP trochu pomalej, precejenom passatek neni zadny drobek co do vahy...ale nakonec musim rici, ze mne tento motor ve sve akceleraci nezklamal, to same mohu rici o DSG...mel jsem kdysi jednickovou oktavku v automatu (tehd jeste ctyr-stupnova) a to byla tragedie co do vykonu auta, spotreby i vystizeni spravneho momentu zarazeni...kdyz potrebuji nyni predjet, prepnu DSG do sportovniho modu a to se pak Passat chova jako vymeneny :-) se zrychlenim jsem tedy nakonec spokojen.
Velmi na aute ocenuji velikost kufru, tam se snad vejde uplne vsechno :-)
Me posledni predchozi auto byla oktavka II v kombi, ktera se s kvalitou/komfortem/pozitkem z jizdy s Passatem neda srovnat - Passat jasne vitezi. Je holt videt, ze jde o auto zarazeny o level vys :-)
Spotrebu jsem meril na cca. 1000 km dolitim skoro plne nadrze u OMV a vysla mi prijatelna spotreba 6,95 l/100km, s cimz jsem spokojen, obzvlaste mam-li automat. Palubni pocitac ukazuje dlouhodobe 6,6 az 6,7, takze se to od realne vypocitane spotreby temer nelisi.
Modra osvicena palubni deska je od zelenych "skodovackych" prijemna zmena.
Silné stránky
komfort a pozitek z jizdy
chytre DSG
slusna spotreba, ma-li clovek lehkou nohu
skvele sedi v zatackach
Slabé stránky
cena dílů a pneumatik
obcas slysim vrzani plastu v inter., ale jen obcas
drazsi havarijni pojisteni