Zavřít recenzi

MG ZT ZT T190

“Je to krásný vůz pro silné individuality”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2003 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 100 000 km 
  • Stav km nyní: 118 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
Velice nádherný vůz neotřelých tvarů a působivého charisma. Sportovní podvozek dobře sedící s přesným řízením a zvukem šestiválce se vám zvedne adrenalin při sešlápnutí akcelerátoru směrem k podlaze. Není to žádný trhač asfaltu, ale se svým zrychlením 7,8 sekundy na stovku, je to super rodinné kombi, pro vášnivého tatínka. Těch 190 koní je nádhera krotit a užívat si točivého momentu při poměru převodového stupně a otáček. Moment 245 Nm je dostačující. Toto sportovní kombi umí jezdit při 1200 otačkách za minutu 50 Km v hodině na pátý rychlostní stupeň a dokonce v klidu zrychlovat do 220. Sportovní duch tohoto motoru je nad 4 tisíci otáček a zběsile táhne do cca 6650 - je tam omezovač! Co se týče výbavy je nadprůměrná, vše v elektrice, měnič na 6 cd, super zvuk audia, tempomat. Vnitřní prostor pro mně poněkud vzadu menší(mám 193 cm), úložný prostor dostačující i ve dvou na rybářskou výpravu. Interiér je velmi osobitý a vzhledem ke svému dvojčeti Rover 75, které je založeno na luxusu anglické šlechty, je tohle dravec s velmi působivým designem. Spotřebu benzínu jsem držel do těch 10,6 litrů naturalu na sto km. V létě delší trasy i pod 10 l.

Silné stránky

Opravdu neotřelý design
Dostačující výkon
Stabilní podvozek
Skvělé audio

Slabé stránky

Chybí vyhřívané sedačky

Závady a opravy na autě

Po koupi servisní prohlídka výměna oleje, všechny filtry, svíčky - cca celkem 10000 Kč. Oprava-výměna termostatu ve značkovém servisu pro anglická auta - 4500 Kč. Výměna předního skla přes pojistku - 500 Kč.
Po 3 měsících oprava brzd - osoustružení brzdových kotoučů a výměna desek. Dělal jsem si to sám, náklady - 3500 Kč. Z důvodů nedostatku financí byly kotouče jen srovnány na soustruhu mým kamarádem. Za 9 měsíců provozu tohoto krásného a živého vozu jsem si dovolil udělat kompletní výměnu brzdových kotoučů, desek, včetně čelistí parkovací brzdy. Bylo to u kamaráda i z novýma stěračema za 11000 Kč. Ještě výměna zadního dílu výfuku za sportovní laděný "bublák" - 3500 kč. Výměna xenonové žárovky 1200 Kč.
<
Přejít na standardní verzi stránky »