Zavřít recenzi

Volkswagen Golf IV 1,9 Tdi 66 KW 2001

“Spolehlivý a úsporný vůz”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: ALH 
  • Stav km při koupi: 270 000 km 
  • Stav km nyní: 330 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto je opravdu vyjímečně spolehlivé , máme doma ještě passata B 5,5 tdi ( ten jde teď do světa ) a Passata B6 2,0 tdi 103 KW (máme ho 14 dní)
Golf je z těchto aut jediné za které bych dal opravdu ruku do ohně. Má najeto 330 tis km a dnes při -27 C start na výbornou. Jen doplňuji že pokud je auto ohřáté tak ho opravdu nešetřím a ždímu z něj co to dá. A i při mém nešetrném zacházení auto jezdí bez nutných nákladných oprav. Kdo chce spolehlivé auto do kterého nebude muset sypat hromady peněz, mohu GIV vřele doporučit. Příští měsíc jde na výměnu vstřiků a chip, tak uvidíme zda i toto motor přežije, po úpravě by měl mít cca 110 KW , dalo by se zajít i dál, ale toho už se bojím. Prostě když přežije moje zacházení tak ho dokáže zničit málo kdo :-)

Silné stránky

Spolehlivost
Spotřeba

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Hned po koupi auto nechtělo jet, tak mechanik řešil proč. Katalyzátor šel ven, egr zaslepen, zkoušel se plynový pedál, turbo bylo venku ( bylo jak nové - asi to někdo v Rakousku řešil výměnou turba a když to nepomohlo tak ho prodal) Nakonec to bylo totálně zas.ané sání za Egr ventilem. Někde mám i foto. Takže doporučuji Egr zaslepit, od té doby auto jezdí jak drak.

Doplnění recenze ze dne 11.02.2013

Stav km nyní: 339 000 km

Na jaře 2012 chip, vstřiky 764 sprint, sportovní filtr .... na brzdě 116 KW , po týdnu to nevydrželo sériové turbo. Dali jsme Turbo TSA 180 a od té doby vše v pořádku.

<
Přejít na standardní verzi stránky »