Zavřít recenzi

Volkswagen Passat V6 TDI 110kW

“Jednoznacne spokojenost - doufam, ze v budoucnu nezklame, ale zatim jezdi skvele.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 2,5 V6 TDI 
  • Stav km při koupi: 163 000 km 
  • Stav km nyní: 172 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.2
Zkusenosti mam zatim pouze pozitivni. Vysoky komfort (vybava max), pohodlne cestovani, dostatek mista na vsech sedackach (merim 187 cm a sam za sebe si sednu s velkou rezervou jak na nohou tak nad hlavou), velky kufr (variant/kombi) bez hrany smerem ven, zadny hluk (co se tyka motoru V6, od 2tis otacek ma hodne prijemny dunivy az dravy zvuk :) ). Jizdni vlastnosti jsou adekvatni ke sve tride auta, takze pohodlne, spolehlive rizeni, brzdy, ale do zatacek na mokru se mi zda trochu divoky, spise pretacivy, rad ustreluje vzadu. Neni to na sportovni jizdu, resp. mozna na suchu se da. Ale dost zalezi na pneu (moje 225/45 17" B Potenza).

Silné stránky

motor 2,5 V6 TDI 110kW
komfort
vybava HIGHLINE
spolehlivost
spotreba vs. vykon
bezpecnost (podle vybavy)

Slabé stránky

na mokru lehce utika zadek
nakladnejsi vymena rozvodu V6

Závady a opravy na autě

Po zakoupeni 12/2010 (rv 2003) jsem udelal rozvody, ktery menim na kazdem porizenem aute z druhe ruky. Rozvody, vcetne pumpy, prace, olej a filtry vysly na cca 16000 Kc.
Po pul roce se projevila zavada lineho motoru od 2tis otacek a vys. Pricinou byla praskla/netesna podtlakovan nadobka na turbu (ovlada pres tahlo naklapeni lopatek). Tato nadobka nelze dokoupit jako nahradni dil v beznych autodilech. Znamy (opravuje a repasuje turbodmychadla) ji dokazal objednat pres sveho dodavatele za 3000 Kc bez DPH. Oprava celkem asi 4200 Kc. Po par ujetych kilometrech (na ciferniku bylo cca 165tis) s "nadupanym" turbem se projevilo klouzani spojky pri zatahu a prerazeni na vyssich rychl stupnich, takze spojka. Lamela byla jeste ok, ale byly vyzvejkany pacicky na pritlacaku a plastovy krouzek na lozisku. Takze spojka byla zrejme puvodni. Ale co, jednou odejde na kazdem aute. Oprava celkem cca 8000Kc pres znameho. Na vsechny tyto dily ma cca 40% slevu, jinak by to stalo o to vic, vcetne tech zminenych rozvodu! Nasledovaly kotouce vzadu, cena vcetne servisu cca 2200 Kc.
V souhrnu tedy, krome te podtlakovky na turbu to nejsou nijak zakerne zavady, jedna se spise o bezne vymeny dilu po ujetych kilometrech. Ceny jsou podle meho jeste docela priznive, vcetne rozvodu, protoze se jedna o V6 a tudiz vsechno dvojate. Ale je dobre na to myslet pri porizovani - tzn. kolenovrti by nemeli kupovat 2,5 V6, ale ctyrvalcovy 1.9 TDI (doporuciji 96kW), coz byla ma jedina alternativa pred koupenim me V6.
<
Přejít na standardní verzi stránky »