Zavřít recenzi

Audi A4 2.5 TDI V6

“Pokud se o auto dobře staráte, odmění se vám.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 162 000 km 
  • Stav km nyní: 187 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto jsem koupil v červnu 2010 a za ten zhruba rok a půl používání si na něj nemůžu ztěžovat. Kromě klasických provozních věcí jezdí absolutně bez problémů. Sednu, nastartuju a jedu. Mám v tom všeobecně nepovedený 6-ti válec 2.5 TDI 110kW. Myslím si ale, že pokud mu člověk dává péči jakou potřebuje, tak dokáže být taky velice spolehlivý. Pár negativ je tady ale taky. Např. výměna rozvodů kolem 15000,- kč i s prací není nic moc,a to se nebavíme o značkovém servisu, ale vzhledem k tomu, že je to opravdu jen jednou za čas, dá se to přežít. Na motoru mi vadí i všeobecně známý a strašný turboefekt. Když sešlápnete plyn, tak do 2000 ot./min je auto úplně mrtvé a nic se neděje, pak najednou z ničeho nic vystřelí a zarazí vás do sedadla. Ovšem pokud se s tím člověk naučí, pak mu to už ani nepřijde. Dále je tady spotřeba. V létě a na dálkové trasy a s klidnou nohou se dá v pohodě vejít do 7 litrů i méně, ale pokud budete jezdit jen párkilometrové couračky a zvlášť v zimě se zapnutým topením a dalším všemožným vybavením, dokáže se spotřeba dostat i na 11 litrů. Jediný klad, který spotřebu trochu sráží dolů je šesti stupňová převodovka. Na šestku dokáže jet padesát i dvě stě. Další a v mých očích zatím poslední negativum je horentní nedostatek místa na zadních sedadlech. Pokud si tam sednou děti, není to problém ale dospělí se tam prostě nevejdou. Ovšem je to všeobecný problém A4, nových i starších. Jinak je auto velice pohodlné a ani na delších cestách člověk necítí únavu.

Silné stránky

Pohodlí
Výkon
Na svou dobu velice bohatá výbava
Pokud se o auto dobře pečuje, tak i spolehlivost

Slabé stránky

Spotřeba
Místo na zadních sedadlech
Značný turboefekt
Cena některých náhradních dílů

Závady a opravy na autě

Za dobu, co vůz vlastním měním jen olej pravidelně po 10 000 km, dále jsem vyměnil homokineťák na levém kole a teďka se ozval už i na pravém, takže bude taky výměna. Ale to jsou běžné provozní věci. Jinak auto jezdí bez problémů.
<
Přejít na standardní verzi stránky »