Hodnocení a zkušenosti s autem
Spolehlivé auto, kompaktní vnější rozměr přitom interiér nadprůměrně prostorný a variabilní - posuvné a sklopné sedačky ve druhé řadě, zvláště nadprůměrná šířka interiéru a dostatek místa nad hlavou. Ideální pozice za volantem se hledá lehce, nikde nic nepřekáží a neutlačuje.
V interiéru jsou velice šikovné vychytávky jako druhé zpětné zrcátko pro kontrolu dětiček na zadních sedadlech, spousty odkládacích prostor, např.pod sedadlem řidiče a v podlaze před zadními sedadly a šikovné stolky na opěradlech předních sedadel.
Základní velikost kufru při posunutí druhé řady sedadel zcela vzad a přiražení jejich opěradel na roletku není nijak zázračný, kufr je vybaven mezipodlahou, aby nevznikl po sklopení opěradel sedadel druhé řady schod, tím pádem je hodně mělký, pod mezipodlahou se ale nachází spousta úložných prostorů. Největší část podlahy se dokonce dá snížit a aspoň velká část kufru tak má hlubší dno. Na běžné potřeby je však velikost kufru dostatečná.
Úsporný a velmi kultivovaný motor /93 kw-125k / spotřeba okolo 6 l. Při ustálené rychlosti kolem 90 km/h jsem se dá vejít pod 4,5 l litru nafty, při tachometrových 140 km/h na dálnici stále slušných 6,3 litru. Výrobcem udávaných 5,4 l v kombinaci opravdu není problém dosáhnout, když se trochu snažíte.
Velice zajímavou vychytávkou, která se velmi hodí při parkovacích manévrech je couvací kamera, její obraz se zobrazuje ve zpětném zrcátku a další vynikající věcí, na kterou si rychle zvyknete a oceníte je bezklíčové odemykání a startování, stačí jen mít "klíček" někde u sebe.
Dále co oceňuji a je dobré to zmínit, že Toyota Verso bylo v roce 2010 dle testu EuroNCAP nejbezpečnější MPV.