Hodnocení a zkušenosti s autem
Nejsem extra pisálek, tak se aspoň o pár řádků pokusím.
Když nepočítám služební Felicii 1,9, která je velmi zchátralá, tak bych si troufl říci, že tato investice do auta byla velice výhodná, i když mě potkali momentálně opravy.
Auto je jako nové. Nikde nic netluče ani neklepe, na silinici se chová vypočítavě a motor je tak tichý, že slyším jen proudící vzduch okolo auta a hvízdající střešní okno.
Ze začátku jsem měl pochybnosti, že s tím budu moct jezdit daleko, protože na autě jsou okem rozpoznatelné střety s jinými auty a následné opravy, tedy plechy pochroumané nejsou, ale jsou vidět přechody odstínů barev, ale i přesto mohu tvrdit, že jsem s autem maximálně spokojený a to i přesto, že jsem na jednu nádrž urazil 625km při průměrné rychlosti 130km/h po dálnici a to jsem jel i přes ucpanou Prahu, byl totiž pátek.
Dnes je těžké najít kvalitní Felicii za málo peněz a mě se to bohudík podařilo. Auto má na svůj věk a počet řidičů celkem málo najeto a vše je v původním stavu, docela mě i udivilo, že motor nikde netlačí olej mezi spoji dílců motoru.
Ten, kdo bude pořizovat Felicii bych za sebe doporučil určitě 1,3 BMM a to i 1,9, kterou zde taktéž budu/jsem recenzovat(l), ať už z důvodu spotřeby a spolehlivosti motoru BMM. Za ty své 3000km, co ji užívám si jen broukám do rytmu motoru a je to opravdu potěšení s ní jezdit, i když předchozí majitel ji měl odstavenou tam vzadu na zahradě pod silnou vrstvou sněhu.
Silné stránky
Spolehlivost
Cena náhradních dílců
Snadná údržba a opravy i pro laika
Tichý motor
Stav kilometrů
Spotřeba
Slabé stránky
Nedostupnost některých náhradních dílců
"Slabá" místa auta
Malý kufr
Hvízdající střešní okno