Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1.3

“Výborné auto ve všech směrech.”
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: BMM 
  • Stav km při koupi: 117 365 km 
  • Stav km nyní: 120 581 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Nejsem extra pisálek, tak se aspoň o pár řádků pokusím.

Když nepočítám služební Felicii 1,9, která je velmi zchátralá, tak bych si troufl říci, že tato investice do auta byla velice výhodná, i když mě potkali momentálně opravy.
Auto je jako nové. Nikde nic netluče ani neklepe, na silinici se chová vypočítavě a motor je tak tichý, že slyším jen proudící vzduch okolo auta a hvízdající střešní okno.

Ze začátku jsem měl pochybnosti, že s tím budu moct jezdit daleko, protože na autě jsou okem rozpoznatelné střety s jinými auty a následné opravy, tedy plechy pochroumané nejsou, ale jsou vidět přechody odstínů barev, ale i přesto mohu tvrdit, že jsem s autem maximálně spokojený a to i přesto, že jsem na jednu nádrž urazil 625km při průměrné rychlosti 130km/h po dálnici a to jsem jel i přes ucpanou Prahu, byl totiž pátek.

Dnes je těžké najít kvalitní Felicii za málo peněz a mě se to bohudík podařilo. Auto má na svůj věk a počet řidičů celkem málo najeto a vše je v původním stavu, docela mě i udivilo, že motor nikde netlačí olej mezi spoji dílců motoru.

Ten, kdo bude pořizovat Felicii bych za sebe doporučil určitě 1,3 BMM a to i 1,9, kterou zde taktéž budu/jsem recenzovat(l), ať už z důvodu spotřeby a spolehlivosti motoru BMM. Za ty své 3000km, co ji užívám si jen broukám do rytmu motoru a je to opravdu potěšení s ní jezdit, i když předchozí majitel ji měl odstavenou tam vzadu na zahradě pod silnou vrstvou sněhu.

Silné stránky

Spolehlivost
Cena náhradních dílců
Snadná údržba a opravy i pro laika
Tichý motor
Stav kilometrů
Spotřeba

Slabé stránky

Nedostupnost některých náhradních dílců
"Slabá" místa auta
Malý kufr
Hvízdající střešní okno

Závady a opravy na autě

Auto mám již rok a mám běžné opravy typu:
Zaseknutá čelist brzd na pravém předním kole.
Výměna svíček, kabelů ke svíčkám a víko rozdělovače.

Momentálně mě čeká vyměnit cívka z důvodu vypínání motoru auta a zlikvidovat rez mezi prahem a zadním blatníkem.
<
Přejít na standardní verzi stránky »