Hodnocení a zkušenosti s autem
Do kufru se vleze pravidelný průměrný nákup z tesca za dvojku a na výkonu to neni skoro poznat, jelikož je čiplá na 120 PS, tak jezdím jen zřídka na půl plynu, většinou tak na 25 procent plynu. Udaná spotřeba 5L je spotřeba, kterou odhaduji. Podle palubního pořítače při 110Km/h a pouhým udržováním této rychlosti (tzn. lechtání plynu :D) ukazuje spotřebu 3.8L, což je na dálnici paráda..:) Bohužel ale po dálnici často nejezdím, spíš jen okrsky, kopečky, zatáčky. Věčný podřazovnání mezi 4kou a 5kou neni zas tak potřeba, prostě dám za 5 a jedu, čip můžu fakt jen doporučit. Turbo zatím krásně hvízdá, nic nesyčí, nehučí a nemlátí, motorově prostě super holka. Jen cestou po dálnici mi chybí převodovka z eresy (šestikvalt). Jednou mi zablbl centrál, že jsem měl nastartováno, šel jsem škrábat čelní a auto se samo zamklo..:-( radím NIKDY NEVYMLACOVAT TO NEJMENŠÍ OKÝNKO NA ZADNÍCH DVEŘÍCH!!! nový příjde na 2500,- já ho naštěstí sehnal za pětistovku..:) ale od té doby auto jezdí, slouží jak má bez nijakých problémů. Vřele doporučuji.
Výbava:
Centrál na DO, Klima, Xenony, Alu kola, Navigace škoda auto DX, interiér v imitaci dřeva, Lokentí opěrka, Vyhřívané sedačky, Tónovaná skla.