Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1.9 TDI PD 74KW chip 88Kw

“Doporučuji, ale né ve výbavě elegance”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: Pumpediesel 
  • Stav km při koupi: 135 000 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Do kufru se vleze pravidelný průměrný nákup z tesca za dvojku a na výkonu to neni skoro poznat, jelikož je čiplá na 120 PS, tak jezdím jen zřídka na půl plynu, většinou tak na 25 procent plynu. Udaná spotřeba 5L je spotřeba, kterou odhaduji. Podle palubního pořítače při 110Km/h a pouhým udržováním této rychlosti (tzn. lechtání plynu :D) ukazuje spotřebu 3.8L, což je na dálnici paráda..:) Bohužel ale po dálnici často nejezdím, spíš jen okrsky, kopečky, zatáčky. Věčný podřazovnání mezi 4kou a 5kou neni zas tak potřeba, prostě dám za 5 a jedu, čip můžu fakt jen doporučit. Turbo zatím krásně hvízdá, nic nesyčí, nehučí a nemlátí, motorově prostě super holka. Jen cestou po dálnici mi chybí převodovka z eresy (šestikvalt). Jednou mi zablbl centrál, že jsem měl nastartováno, šel jsem škrábat čelní a auto se samo zamklo..:-( radím NIKDY NEVYMLACOVAT TO NEJMENŠÍ OKÝNKO NA ZADNÍCH DVEŘÍCH!!! nový příjde na 2500,- já ho naštěstí sehnal za pětistovku..:) ale od té doby auto jezdí, slouží jak má bez nijakých problémů. Vřele doporučuji.

Výbava:
Centrál na DO, Klima, Xenony, Alu kola, Navigace škoda auto DX, interiér v imitaci dřeva, Lokentí opěrka, Vyhřívané sedačky, Tónovaná skla.

Silné stránky

Motor
kufr
Výbava (fakt nadlouho)
jízdní vlastnosti

Slabé stránky

centrál
xenony
zaslepení zámků

Závady a opravy na autě

při koupi jsem věděl o hučícím ložisku na PP kole, což mi v bazaru ušetřilo 10 tisíc kč. dále jsem měnil olej a kupoval gumy, což jsou podle mě věci jako spotřební materiál. Za tu dobu, co to auto mám zatim nebylo potřeba nic jinýho dělat a celkově jsem do jěj investoval ve zmíněných věcech cca 5000,-, což je si myslim nádhera. Auto bohužel nemám schované v garáži, ale i v mrazech startuje krásně (pravidelně používám aditiva)
<
Přejít na standardní verzi stránky »