Zavřít recenzi

Škoda Roomster Scout

“Auto celkom dobre len na motore treby vychytat este muchy a bude to fajn.”
  • Rok výroby: 2011 
  • Typ motoru: 1,2 tsi 
  • Stav km při koupi: 189 km 
  • Stav km nyní: 9 400 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Auto som kupil ako predvadzacie ked malo zhruba 190 km.
Pneumatiky 205/45 R 16 drzia vyborne na ceste a aj ked sa auto naklana v zakrutach
vyborne si drzi stopu .
Brzdy vseky kotucove, brzdi vyborne.
Prevodovka je presna len mi chyba 6. stupen na dialnici.
Motor 1,2 tsi 77 kw nie je trhac asfaltu ako moja predchadzajuca alfa z objemom 2,4
ale aj napriek tomu siel po dialnici 180 (merane podla navigacneho tacho ukazoval 190)a otackomer bol este daleko od cerveneho tak ktovie pokial by siel no a nato ze je to len taka krabica celkom slusne ale uz som to viac neskusal lebo momentalna spotreba bola 18litrov a pokuty tiez nerad platim takze to bola len taka zvedavost .
Normovana kombinovana spotreba 5,7 litra bola v Skodovke merana asi dole kopcom lebo je nerealna. Kludna jazda po okreskach sa da spravit aj za 5,5 s lahkou nohou mesto 7 ale dialnica pri rychlosti 130 sa pod 7,5 litra spravit neda proste pyta to sestku.
Takze suma sumarum ked budete jazdit rychlostou do 70 km tak spalite 5,5 litra ked 90 km
tak ako ja a dialnica len 110km a ktomu lahka noha 6,6 litra a ak ste zviknuty na styl plny plyn a plna brzda tak verim ze ten motor si zoberie aj 10 litrov takze spotreba vyrazne zavisla na style jazdy. Motor je naladeny skor na nizsie otacky zabera zhruba od 1500 otacok a plynulo taha do 3500 otacok potm straca dych nema zmysel ho vytacat vyssie akurat si privodite vysoku spotrebu.
Co sa tyka kurenia tak to celkom nechcapem preco sa vlete motor zohreje skoro hned a cez zimu je to totalna katastrofa nie a nie sa zohriat prejdem 8 km a az potom sa odlepi rucicka teplomera a v tych najvecsich zimach travalo az 15 km kym sa motor zohrial na 90 stpnov no na nove auto nic moc v skodovke povedali ze jedine co stym vedia spravit je nezavisle kurenie no dakujem pekne.Inac ked je uz zohriaty na 90 tak kuri poriadne ale to uz vecsinou dojdem do ciela takze to auto asi nebude na kratsie trasy.

Silné stránky

Tichy motor
Dobre brzdy

Slabé stránky

Spotreba vyrazne zavisla na style jazdenia
Dlhe onrievanie motora v zimnom obdobi
Umyvanie vzhladom na vysku auta :-))
Aerodynamicky hluk vo vyssich rychlostiach

Závady a opravy na autě

Pri zhruba 3000 km pokazeny zamok na piatych dverach vymeneny v zaruke.
Od zhruba 3500 km hlucne starty pri studenom motore neskor aj pri teplom stacilo postat polhodinku a startovanie sprevadzalo uzasny asi dvojsekundovy hrkot rozvodov.
Pri garancke po roku zhruba 9000 km rozvody vymenene plus nieco na turbe ani neviem co vraj preventivne to maju menit po skusenostiach :-(( .
Taktiez pred garanckou zizteny narast olejovej naplne asi 1cm nad hornov riskou a po tyzdni zistenie ze je benzin v oleji. V servise sa tvarili ze take nieco ani nepoculi no neviem vraj preprogramovali riadiacu jednotku a uz by to nemalo robit bolo to prave v tych nejvecsich zimach a auto islo stale na sytic a aj spotreby vybehla na 8 litrov najprv som nechapal ale teraz uz chapem ked pretekal benzin do oleja .Hm co na to asi povie turbo ked ho mazalo 3,5 litra oleja a 1,5 litra benzinu nuz neviem uvidim casom.
<
Přejít na standardní verzi stránky »