Citroën Xsara 2,0 i 16 V break
“spolahlive rodinne auto aj na dlhe cesty”
- Rok výroby: 2000
- Typ motoru: 97 kW/132 PS
- Stav km při koupi: 163 000 km
- Stav km nyní: 230 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
4 roky
- Průměrná spotřeba: 7,0 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
nakolko je to moje osme auto a mal som uz skodu,ford,bmw,berlingo,hondu mam co porovnavat.oproti tymto znackam az na hondu je citroen xsara takmer bezporuchove auto,neodislo este ziadne cidlo ani snimac ako pri bmw co bolo dost caste a nakladne.okrem vyfuku je vsetko povodne neopravovane v super stave,ziadne netesnosti motora,ani prevodovky az na klimatizaciu/netesna hadica/. motor je velmi pruzny aj pri 150km/h citite pri sliapnuti na plyn tah motora a hravo dosiahne 235km/h.pri akceleracii ma nejedno bmw ci audi problem.priemernu spotrebu mavam okolo 7 l a pri sportovej jazde nie viac ako 8,5.na kombi sedi auto na michelinkach v zakrute ako prilepene.vzadu je dostatocne vela miesta oproti octavii.velmi pohodlne sedadla z bocny. drzanim.dobra vybava Exlusive cez el.okna,aut.klimu,ovladanie radia na volante a vyhriavane zrkadla az po dazdovy senzor.trochu my chyba palubny pocitac na danu vybavu.s vozidlom som velmi spokojny,vrelo odporucam aj ked model 2,0 i 16 V 132PS sa neda zohnat na slovensku,dovezene zo svajciarska.
Silné stránky
vykonny motor
spolahlivost
priestor
jazdne vlasnosti
vybava
Slabé stránky
chyba palubny pocitac
skorodovany vyfuk od zvodov
Závady a opravy na autě
podla servisnej knizky boli pri 125 000km menene rozvody,palivovy filter a inak do 163 000km ziadne zavady.po kupe som zistil ze klima je niekde netesna a unika.zhruba po 200000km odisly loziska na ventilatoroch chladica a prhrdzavel komplet cely vyfuk od zvodov.po 225 000km vybite capy na naprave co pri nasich cestach neberiem ako zavadu.inak poloosy,spojka,servo,prevodovka a motor origial nemenene,neopravovane.