Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak 406 jsem si vybral kvůli vzhledu,vždycky se mi líbila a řeči o tom,že jsou Francouzská auta špatná jsem moc neřešil,protože každý preferuje svojí oblíbenou značku.
V prvních dnech ježdění jsem byl unešen ze stability auta,pohodlí,prostoru a chválil jsem si,jak jsem dobře vybral.To jsem ještě netušil,jak rychle umí tohle auto stárnout,začalo to docela rychle pěkně odspoda,jako první přišly spodní čepy,hned na to tyčky stabilizátoru ve předu i vzadu,kotouče,atd.Zkrátka si sami vybavte že vyměníte komplet celý podvozek,protože nemůžu jmenovat všechno,bohužel bylo to tak.Tím to však nekončí,protože již vyměněné díly budete vyměnovat zas a stále,je jedno jakou značku dílu použijete,protože konstrukčně to auto oddělá díl zas a znovu.O tom že elektrika v tomhle autě žije svým životem vás přesvědčovat přístrojovka celkem často.Tohle auto doporučuju velice zkušenému a nervově zcela zocelenému fandovi,protože náběh na infarkt mi tohle auto zajistilo několikrát.Kapitola sama pro sebe je palivový systém,i když budete používat sebedražší naftu,stejně vás nemine často nekonečné hloubání a bádání proč to zase nemá výkon,jestli je to zase regulátor tlaku paliva,či tlakový ventil,nebo snad opět neprůchozí předražený palivový filtr,klesající výkon čerpadla v nádrži,nebo snad klesající výkon vysokotlakého čerpadla?A můžeme pokračovat dál a dál.V peugeotu vám pokaždé taky radost neudělají,prostě diagnostika hlásí závadu v palivovém systému a nazdar,vyberte si.A nekonečný příběh se opakuje stále a stále.Pokud máte rádi nekonečné řešení problémů,zašmírované ruce,je to hračka právě pro Vás a přeji pevné nervy při desítkách hodin strávených pod kapotou a podvozkem tohodle krasavce.