Zavřít recenzi

Citroën Xsara Picasso 2.0

“Auto je dobré, ale francouze si už nekoupím :-)”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2.0 HDI 66 KW 
  • Stav km při koupi: 86 000 km 
  • Stav km nyní: 216 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 7.1 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 7.4
Noo tak je to typický francouz :-) V zatáčkách se naklání a ve vyšších rychlostech trochu plave. nedotáčivý. V zimě se často stává, že ujíždí prdel. Měkké plasty a vše kolem vrže.. Nejvíce mě teda štve, že často musím promazávat pedál spojky, dveře, páčky na dveřích. Měkký podvozek. Jinak je auto pohodlné a dá se s ním jet i na delší cesty.

Silné stránky

Dobry vyhled z auta, jelikož auto je vysoke
Měkke sedačky, na delšich cestach pohodlne

Slabé stránky

Velka palubovka, špatny odhad
2.0 HDI 66 kW moc slaby motor už při 130 rachot

Závady a opravy na autě

Bylo toho hodně, ale naštěstí ne vše najednou :-) Jako první jsem měnil palivové čerpadlo (20 000 Kč) v cca 120 000 Km, potom cca v 140 000 opět palivové čerpadlo, na servisu údajně nekvalitní naftou, i když tankuji většinou na Shell. Výměna opět za 20 000 Kč. 2x vyčištění a zavaření děr ve výfuku. Ve 90 000 Výměna rozvodu. Výměna spínací skřínky, vyhořela v důsledku přetížení kvůli klimatizaci a větráku, jsem dojel dom a nemohl auto vypnout, prostě klíček zaseklý v poloze 1 a nejde s ním nic dělat. Na netu jsem objednal celou spínací skřinku novou i s klíčkem, jelikož jsem trochu kutil a nechtěl jsem usebe nosit 2 klíče, jeden na startování a druhý na zamykání, tak jsem zkombinoval starý zámek a nový, jedním slovem jsem vyměnil zámky na spínací skřínce a aby nedošlo opět k vyhoření, dal jsem tam relé, které mi v případě, že se to znovu přehřeje vypne větrák i klímu a až se to zchladí, opět zapne. Častá výměna brzdových kotoučů vepředu a žárovek, nejvíce teda obrysovek. Teď mě zlobí něco v řadící pace.. Prostě když nechám páku tak jak je na volnoběhu, něco tam rachotí ale šíleně.. Jde to slyšet i ven. Když ji ale posunu o kousek třeba do leva, tak přestane.
<
Přejít na standardní verzi stránky »