Hyundai iX35 2.0
“Velmi zklaman”
- Rok výroby: 2010
- Typ motoru: 2.0 CRDi/135kW
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 61 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
18 měs.
- Průměrná spotřeba: 8 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Velice zklaman. Po nadseni ktere bylo se zacalo ukazovat ta nedotazenost korejskeho auta. Kvalita materialu a pristupu servisu k nekterym vecem byla az desiva. Pvich 10tis km bylo v pohode, pak se zacalo ozyvat dudeni ze zadni napravy-na podruhe vymeneny tlumice a bouchani nastesti prestalo. od cca 30tis problemy s tempomatem, autoradio vypina usb, velmi spatne razeni 2. stupne. V zime nebylo mozne napr. 3-5vterin zaradit 2.rychlostni stupen a calo jit hur radit i 3. rychl. stupen. S tim se jezdilo do servisu porad - vyjadreni - to je u iX35 normalni, jde to hur, jeli se s tim projet - je to temer normalni, musite zpomalit a ne radit ve vysokych otackach....atd..... Problem bylo ze nebylo toto mozne dan ani u stojiciho auta. A co asi nejvetsin problemem z meho pohledu bylo, ten hlucny podvozek a hlavne vysoka spotreba na dalnici. Pri 130km/hod spotreba 8l a co 10km/hod nahoru papal 1l nahoru, to nebylo to prave orechove. Pravda, klidnou jizdou po okrskach se dalo jet i za 6-6,5l, ale takovou jizdou by se clovek nikam nepriblizil. Po pristupu servisu a vidiny ze do pateho roku musim jezdit na garancky a platit nehorazne penize (pri 30tis km bylo za 11tis) a kamarad mel v 60tis mh za 29,5tis KC jsem se rozhl ze ho kopnu do ..... a koupim zpet nemca. Kdyby to clovek udelal hned a koupil na startu o 100 000lc drazsiho nemce, tak je na tom stejne, protoze v garanckach se dostane a v souctu vseho na stejne penize.
Jinak pohodlne auto skutecne bylo, ale pri jizde nad 2500ot zacinalo byt vice hlucne....
Silné stránky
zivy projev
pohodlne a vysoky posez
prehledny vnitrek a bohata vybava
Slabé stránky
kratke rychlosti
vysoke otacky pri 130km/hod a tim vysoka spotreba
hlucny podvozek
ovladani pocitace-pokud se tomu tak da rict
velmi drahy servis
Závady a opravy na autě
Prvních 10tis. Km v poradku, bezproblemu.3x oprava pistu na 5. dverich, nove tlumice, zavady neprojeveny v servisu ktere jsem reklamoval - spatne razeni, tempomat, autoradio, olezly volant a radici paka