Zavřít recenzi

Peugeot 207 1.4

“Koupě vozu Peugeot 207SW byla největší a také nejdražší chyba v mém životě, již nikdy více.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2008 
  • Typ motoru: 1,4 8V,54Kw 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 47 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 6.0
Auto mě sice ještě nikde nenechalo, ale jedná se o vůz, který má samé vážné závady, na to, že se jedná o nový vůz. Přestože hodně závad se objevilo v záruční době, tyto závady nebyly servisem Peugeot v Litoměřicích vůbec odstraněny a ani písemné stížnosti nepomohly. Po zkušenostech se servisem Peugeot Litoměřice už jsem se zapřísahnul, že tam nikdy nevkročím. Peugeot 207SW je líbivý vůz, ale to je také vše. Benzínový motor 1.4 8V, 54kw je velice líný motor a dost žravý, zrychlení je opravdu velice pomalé a předjíždění si musíte opravdu dobře naplánovat. Vůz nemá ani klimatizaci, takže od dubna je ve voze strašné vedro, protože auto dokonale těsní. Podle mě je auto časovaná bomba na závady a nejradši bych se ho zbavil, ale ještě ho musím 3 roky splácet, mám ho totiž na úvěr.(7 let)

Silné stránky

pohodlné sedačky

Slabé stránky

mnoho vážných závad
vůz je hodně náchylný na boční vítr
líný a žravý motor 1,4 8V,54Kw

Závady a opravy na autě

- po 5 měsících spuchřelé gumové těsnění mezi zadním bočním sklem a zadními dveřmi
(opraveno zdarma v záruce až po písemné stížnosti)
- po 1. roce problémy s termostatem,( po kontrole v servisu závada nezjištěna)
- 14 dní před koncem dvou leté záruční lhůty únik chladící kapaliny společně s únikem oleje z motoru ( po dvou návštěvách v servise Peugeot v Litoměřicích zjištěno, že je vše vpořádku).Jak jsem zjistil později, tak v servisu mě do chládící kapaliny nalili nějakej s*áč pro utěsnění drobných úniků. Chladící kapalina mě sice už neubývala, ale z motoru mě trochu stále tekl olej, prý je to normální u dvouletého motoru mě řekli v Peugeotu. Dále mě odmítli dát písemné potvrzení, že auto bylo u nich v servise. Protože mě olej stále kapal z motoru napsal jsem písemnou stížnost na peugeot, ale vůbec mě neodpověděli. Nakonec jsem musel závadu opravit za své peníze a samozřejmě to bylo těsnění pod hlavou mmotoru, oprava stála 3000,-kč( v neoriginálním servisu), to bylo mé auto staré teprve 2,5 roku.
- ve 3 letech výměna termostatu, oprava stála 2000,-kč( neoriginální servis)
- v 3,5 letech ureznul držák výfuku v zadní části výfuku ( oprava zdarma - přivařil mi to švagr)
- v 3,7 letech (dnes) při kontrole v jámě objeven únik oleje z převodovky, jsem zvědavý kolik mě to zase bude stát
Na to, že v říjnu půjdu na svou 1.technickou prohlídku ve 4 letech bylo těch závad požehnaně.

Doplnění recenze ze dne 20.02.2013

Stav km nyní: 54 500 km

Reklamoval jsem písemně u firmy Peugeot prasklé těsnění pod hlavou motoru, které mě v Peugeot servisu v Litoměřicích - firma V-group odmítli opravit,
přestože byl motor ještě v záruce(14 dní před skončením dvouleté zár.lhůty). Bohužel firma Peugeot mě vůbec neodpověděla - nezájem.
Ve dvou letech a 6 měsících opraveno na své náklady těsnění pod hlavou motoru - cena 3500,- Kč. Ve 3 letech ureznul držák výfuku, který je z velmi slabého materiálu,
naštěstí švagr mě ho přivařil zadarmo a zatím to drží. Bohužel dnes mě zase teče olej z motoru a ubyla mě asi o 1cm chladící kapalina, takže to vypadá,
že už budu muset znovu na výměnu těsnění pod hlavou. Sice mě napoprvé hlavu motoru nebrousili, ale prý to měřili a bylo to v normě, tak nevím proč těsnění pod hlavou zase teče.
Dnes jsem byl u jiného automechanika a možná to vypadá na nějakou výrobní vadu motoru. Takže mě čeká zase oprava motoru a to vůz nemám ještě splacený.
Splácím ho 4 roky a ještě 3 roky mě čekají, takže tohle auto je opravdu super kšeft. A ještě bych zapomněl na jednu vážnou závadu ve 3 a půl letech,
když jsem měl vůz na jámě pro kontrolu výfuku, tak jsem zjistil, že mě z motoru zespoda teče olej, tak jsem jel hned do servisu a zjistili mě,
že pravděpodobně už z výroby byl povolený šroub setrvačníku, který už byl téměř celý vyšroubovaný a nechybělo mnoho, aby vypadnul, což by prý způsobilo velkou škodu.
Takže v tomto případě jsem měl štěstí, ale jenom jsem kroutil hlavou, co v peugeotu dovedou. Bohužel to vypadá, že tenhle vůz je časovaná bomba, ale bohužel musím ještě necelé 3 roky splácet úvěr,
takže zatím se ho zbavit nemůžu. Zrazuji všechny od koupi tohoto vozu s motorem 1.4 54kw, pokud nechcete dopadnou jako já.

Jenom bych ještě chtěl doplnit, že vůz jsem kupoval nový.

Doplnění recenze ze dne 21.09.2014

Stav km nyní: 80 000 km

Nyní vlastním Peugeot 207SW 6let a musel jsem vyměnit brzdové kotouče + destičky, protože kotouče měli velké drážky a brzdy strašně pískali při každém brždění.Výměna kotoučů + destičky cca 5000,-Kč.
U zadních dveří z venku se začínají objevovat díry v plastu vedle okna.Jedná se o zalisovaný plast už z výroby, takže nevím, zda to vůbec půjde vyměnit, zda nebudu muset koupit nové dveře.
Co vlastním vůz, tak už těch závad je opravdu přes příliš.
Ten vůz je opravdu časovaná bomba.

<
Přejít na standardní verzi stránky »