Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1,3 MPi

“Na denní ježdění s nízkými náklady výborné auto”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1,3 benzín 
  • Stav km při koupi: 158 000 km 
  • Stav km nyní: 162 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.8
Rád bych vám konečně představil své spotřební auto,bylo mi líto tahat 120tku na běžné ježdění,tak jsem přikoupil něco co mi doufám ještě pár let poslouží jako spotřební auto na běžné ježdění....kromě tohoto auta vlastním dva veterány,škodu 120 a škodu rapid 136

Jedná se o pofaceliftovou felicii 1,3 MPi 50kw,color line-žlutá

Auto je v docela dobře udržovaném stavu,při koupi byl kompletně nový výfuk,tlumiče,brzdy a nástřik proti korozi,koroze žádná není,kromě jednoho flíčku na pátých dveřích který jsem ihned odstranil

Motor je škodovákům notoricky známé OHV dovedené za ty roky do stavu dokonalosti,motoru není co vytknout,prostě slouží do roztrhání těla,a že to hned tak nenastane
Má vícebodové vstřikování MPi(euro 2)a výkon 50kw
Je docela živý a pružný,není problém s tímto autem stačit dnešnímu provozu

Nápravy jsou klasické,v předu Mc Pherson vzpěry a vzadu vlečená ramena spojená příčkou ve tvaru U,převzaté z favorita...prostě průměr,nedá se od toho očekávat žádný zázrak

Auto je modernizovaný favorit,ale oproti němu už má aspoň použitelné jízdní vlastnosti,dá se s tím už i celkem jet,favorit by už asi skončil v pangejtu

Jízdní vlastnosti jsou průměrné,když to srovnám s rapidem 136 tak felicie je stabilnější při rychlé jízdě,rapid lépe projíždí zatáčky

Auto už má i nějakou výbavu,airbag řidiče,centrál na DO,střešní okno,palubní počítač,přední mlhovky....LXi

Jako spolehlivé auto na každodenní ježdění je velice dobré,motor je nezničitelný držák,znám i lidi co mají na feldě přes 600 000 s tímto motorem,jen měnit olej a seřizovat ventilové vůle,nic víc nepotřebuje

Jedná se o limitovanou edici color-line ve žluté barvě,která se na feliciích moc nevidí

Je to krátká verze,takže objem zavazadelníku tomu odpovídá

Z motorizace bych doporučil asi jedině 1,3....diesel je na přední nápravu moc těžký a doslova ji devastuje,1,6 nevím,ale musí se tam měnit řemen což už je zase otrava navíc,o 5kw navíc to myslímže nestojí,nehledě na cenu dílů pokud by se vám na něm něco po*ralo



Zatím jsem s autem spokojený,nepotkalo mě nic neobvyklého,prostě slouží,za poctivou péčí se odmění spolehlivým provozem a nenáročností,pro lidi kteří chtějí jezdit za co nejméně spolehlivě z bodu A do B nedocenitelné auto

Silné stránky

Spolehlivost
Praktičnost
Výborné motory 1,3

Slabé stránky

Pasivní bezpečnost
Korozní ochrana

Závady a opravy na autě

Auto mělo po střetu se zajícem trošku zmasakrovaný pravý blatník u blinkru,zatím řešeno vyklepáním a nastříkáním,časem výměna blatníku
Stírací lišty
<
Přejít na standardní verzi stránky »