Zavřít recenzi

Renault Clio III Grandtour

“Za tu cenu dobře vybavené a výkonné auto s velkým kufrem. ”
  • Rok výroby: 2012 
  • Typ motoru: 1,2 TCe 76kW 
  • Stav km při koupi: 10 km 
  • Stav km nyní: 2 200 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.6
Auto jsme si vybírali delší dobu. Mezi hlavní priority patřila hlavně cena, ale také výkon motoru, spíš jeho točivý moment, který je u benzínového motoru důležitější. Hmotnostně jsme šli nahoru současně i s výkonem motoru, ale ve výsledku jede motor o trochu lépe. Jelikož nejsme závodníci, připadne mi, že tak akorát táhne.

Auto se dobře ovládá, oproti felicii při řazení se musí trochu víc do páky zabrat, ale to je otázka zvyku a už to ani nevnímám. Výhodou je posilovač řízení a klima. Je to pohodlnější když vám za uchem furt nehučí vítr z pootevřeného okna.

Motor táhne dobře v rozmezí od 1900 - 3500 otáček. Když srovnám točák ze starší felicie, který byl maximální při 2500ot, tak dnes je u podobně výkonného motoru posunutý někam do 4000ot, kde vůbec nejezdíme. Díky turbu táhne motor dobře už od 2000ot, kdy při tichu uvnitř auta jde jemně slyšet zvuk turbokompresoru. Myslím že za tu cenu, ve které je rádio, klima a motor srovnatelný s 1,6kou se víc dostat nedalo.

Je možné že máme docela těžkou nohu, protože průměrná spotřeba je o něco vyšší než papírová, ale u jiného motoru by menší asi nebyla.

S třemi koly na střeše za bočního větru jsem z auta vymáčkl i 130km/h na plný plyn. Ty Kola mají opravdu velký odpor vzduchu. .

Silné stránky

Dobrý motor
Klima
Jede tiše
spotřeba na úrovni 1,2ky při točáku 1,6ky
Velký kufr

Slabé stránky

Menší zadní okno a tím trochu horší výhled

Závady a opravy na autě

Auto je nové, zatím žádné závady, jezdí výborně
<
Přejít na standardní verzi stránky »