Zavřít recenzi

Chevrolet Captiva 2,2D LTZ

“velké zklamání za hodně peněz!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2011 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 7 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 11.6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 1.0
Chevrolet Captiva LTZ 2,2D jsme zakoupili v dubnu, v červenci došlo bez našeho vědomí při servisní prohlídce k aktualizaci softwaru převodovky, opětovně reklamujeme špatnou funkci převodovky po neohlášené změně řídícího programu převodovky již podruhé bez žádné odezvy, majitel prodejny a servisní technik nás odbývají ohranou frází o tom, že tato akce byla přikázána z centrály chevroletu. Vozidlo nemá výkon jak při jízdě po rovné vozovce tak při stoupání, kde naopak výkon ztrácí a jízda se stává nebezpečná. Motor se vytáčí do vysokých otáček, kde již není uváděný kroutící moment, vykazuje zvýšení spotřeby, které v žádném případě neodpovídá uváděným hodnotám technické dokumentace.
Aktualizace softwaru proběhla během opravy sedačky bez našeho vědomí. A sedačka spolujezdce stejně pořád vrže!
Jsme znechuceni, zakoupili jsme si vůz za 3/4milionu korun a stal se z toho zásahem značkového servisu vrzající obr s vysokou spotřebou a špatnými jízdními vlastnostmi, v jakékoli zatačce nasloucháme vrzání sedačky spolujezdce, do táhlého kopce netáhne, maximální rychlost 120, bojíme se předjíždět protože vůz se chová jako benzínový, motor se vytáčí a výkon nikde a vysoká spotřeba 11-12litrů/100km, která se ani zdaleka nepřibližuje údajům tech.dokumentace!

Silné stránky

Slabé stránky

software převodovky
výkon
vrzající sedačky

Závady a opravy na autě

špatný software převodovky!

Vrzající volant
vrzající sedačky, řidiče a spolujezdce
<
Přejít na standardní verzi stránky »