Zavřít recenzi

Suzuki Ignis 1.3

“auto spolehlivé nenáročné a bezproblému.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 125 000 km 
  • Způsob řazení:  
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.8
Zdravím všechny kteří fandí Suzuki. Se skušenosti evropskými a asijskými vozi nebyl problém, ale stále nás to táhlo k japončíkum..předtím jsem měl Micinu, Renaulta, Opla, Forda, Fiat, Vw, Hondu. Auto jsme kupovali uplně nové v roce 2006 v květnu...museli jsme se rozhodnout před dovolenou co vybrat, hledali jsme puvodně naftové vozy, ale po autosalonu v Nitre na Slovensku jsme se rozhodli pro tento automobil. I když táhla nás Vitara a Subaru. Jelikož jsme bydleli v kopcích tak jsme potřebovali auto s vysokým podvozkem a 4x4 nakonec máme dvojkolku 2wd, která zatím splnuje naše požadavky. Nemá sice moc velký kufr, ale zatím převezeme co chceme i se sklopenými sedačkami...hodně v recenzích čteme že spátečka blbne...ano i nám se to stává, naučili jsme se s manželkou dvakrát vyšlápnout spojkový pedál a padne tam sama. Při nastartování je velmi tichý chod motoru s počátku mne občas chcípával na křižovatkách, časem si člověk na to zvykl , přeci jen nové auto..z přesedlání z vozu na které jsme byli zvyklý to bylo jiné. Dovolená paráda Francie, Německo a částečně Rakousko s Švýcarskem motor šlapal jako hodinky a spotřeba?...po zajetí motoru po roce(puvodní spotřeba 6-7l) ale dnes mužeme s radostí jen chválit. V recenzích respektive na papíře je deklarovaná 5,5l na 100km...nádrž je 41 litru my ujedeme na jednu nadrž okolo 600až 700km...pozor jezdíme pravidelně dálky a tam je deklarovaná spotřeba znát Praha Brno 8-9l...Po městě je to o litr více a samozřejmě dle nohy pokud je těžká, spotřeba stoupá. Abych nezapoměl motor je vysootáčkový takže nevíce se mu líbí mezi 3000-4000ot. Takže když se jezdí dálky lehká noha a auto nabírá rychlost na dálnici 130-140km tam se cítí jako letadlo a spotřeba klesá i když display ukazuje nesmysly(cití se jako vznášedlo)...a hlavně zvolit dobré gumy (eco continental tak jak máte v techničáku) a na zimu raději užší mám to vyzkoušené ve francii jsme si nechali nazout debici a spokojenej...auto se potom chová jinak jak má. Vnitřek vozu je přehledný jak pro mne i pro ženu...rádio je bez problémové, cyklovač mi vyhovuje, je nastavený od výrobce asi 3vtř...sedačky celkem po dlouhé cestě vyhovují jinak měřím 183cm, jsou výškově nastavitelné u řidiče..sem tam při couvání brnknu o klakson, ale to je to nejmenší. Auto ma tvrdší podvozek na ten jsem si zvyknul, akorát česká dálnice je děs a hruza tzn. pravý pruh...pokud je čas jezdí se po okreskách stylem lážo plažo i tak spotřeba je slušná. Výhodou je vysoký podvozek mužu sním jezdit téměř všude i přes les, kde máme pozemek, ale i přes obrubníky, když vás zabetonuje nezodpovědný řidič...akorát v zimě když se pouští topení fouká nejdřív pravá strana a pak na celé okno, manželka už má na to nějaký fígl. Autíčko je k nezaplacení, jezdí každý den a neměnil bych ho jen kdyby vyráběly Long verzi...místo toho přišlo nějaké SX4 a to už není ono...je škoda že se přestalo vyrábět. Za tu dobu co ho máme jsme najezdili 125000km. Možná do budoucna ještě jedno sehnat origo japonce toho prvního 4x4...

Silné stránky

povozek
motor
karoserie
ale i spotřeba

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Téměř žádné dvakrát výměna parkovaček a kontrolka při spalování splodin. Běžná udržba a servis.
<
Přejít na standardní verzi stránky »