Zavřít recenzi

Mitsubishi Galant 2,0

“super”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 4D68 
  • Stav km při koupi: 250 000 km 
  • Stav km nyní: 275 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.4
zacnem z vonka, ci sa auto niekomu paci alebo nie, je jeho vec, no mne sa paci. Karoseria je dobre vypracovana, z poctiveho zeleza, je dost pevna, az ma prekvapilo pi vymene reprakov 2 vystuhy vo dverach rozmerov lesenarskej rury. Proti hrdzi je chranena dobre, podvozok velmi dobre, zatial niet problem, az na zadne lemy, ktore boli chytene, no dalo sa to rychlo a lacno opravit. Interier je sice plastovy, no povrch pristrojovky je makceny, lahko sa udrziava a navyse nevrzga, az na ruskych cestach a v zime sem tam zapuka. Spracovanie tiez velmi dobre, ako aj karoseria. Priestor pohoda, do vysky 190cm sa nebudete citit sikanovani ani vzadu, velke a pohodlne sedadla, obrovsky pocet odkladacich miest, niekedy aj zabudnete co kde je, vsetko ide lahko a je po ruke, aj dnesne moderne vozy by sa mohli ucit. Kufor sice 420l, ale ma bocne kapsy, dvojite dno a miesto kolo rezervy, takze drobnosti je kam dat, a dokonca ma aj haciky na tasky a to je rok vzniku 1998. Auto je pohodlne, nenadskakuje, strme a dobre tuhe riadenie, lahucke radenie, a vinikajuco sedi na ceste, aj s dieslom na predu, na dobrych gumach nemate sancu ho utrhnut, ked uz vas premaha pud sebazachovy sa prihlasi mierna pretacavost, ale inac ako motokara, radost jazdit serpentinami. Vdaci tomu, pravdepodobne nezavislemu zaveseniu vsetkych kolies, vpredu ako prva mazda6 a v zadu podobne, ale galant ma vysoku tehlicu, na podvozku ziaden hlinik,vsetko poctiva zliatina, dufajme aj nieco znesie. Motor, aj ked bol s nim problem, je pomerne premysleny. Je ku vsetkemu super pristup, nic nieje namackane, 2 vyvazovacie hriadele, olejovy chladic/ozajstny vedla normalneho/. Je ale zial trocha slaby, 90 koni na normalne jazdenie staci ale sportove chutky vas prejdu, aj ked podvozok laka. Motor je dobre utlmeny rychlo sa zohreje a taktiez ma super chladenie, ani v kopci s vleckou sa nezapina ventilator a ani sa nehreje, viac pocut odvalovianie kolies, viac nez by sa na tuto triedu patrilo. A tiez nieje dieslovo usporny, ja mam 6-7.5L. Tych 7,5 cisto mesto, no a pri 130 cca 6,7, ale zase musim ho zastat, ze uz ked je roztoceny 200N/m je poznat, v stupaniach si drzi rychlost. Je to skratka este komorkovy motor, co nieco vydrzi, zial prasknuta hlava svedci aj o majitelovy, nielen o motore.
Na zhrnutie, som velmi spokojny, prijemne som sa prekvapil a ma dokonca aj neokukany super vizaz, je to pohodlne, priestranne, dobre vybavene auto, robustne, s vybornym podvozkom, stavane na dlhu bezproblemovu prevadzku. Aj ked ho nemam az tak dlho, presli sme od Uralu po Madrid a v pohode bez problemu. Fakt super auto.

Závady a opravy na autě

PRASKNUTA HLAVA VALCOV, vymena jedneho predneho ramena,tycky stabilizarotu, predne brzdove hadisky. samozrejme rozvody a naplne
<
Přejít na standardní verzi stránky »