Volkswagen Passat 1,9TDI, 77 KW
“Čekal jsem německou spolehlivost - ta se však nekoná.”
- Rok výroby: 2005
- Typ motoru: 1,9 TDI
- Stav km při koupi: 36 000 km
- Stav km nyní: 100 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
3 roky
- Průměrná spotřeba: 6,3 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Cestování velmi pohodlné, na dlouhých dovolenkových cestách značně klesá spotřeba. Hned první rok jsem nechal upravit řídicí chip motoru. Po úpravě je na brzdě 104 Kw,335 Nm. Zatím bez problémů pěkné svezení. Náladu mně však kazí vznik tajemných závad, který způsobuje pocit nespolehlivosti auta.
Silné stránky
pohodlí
Slabé stránky
vady v elektrovybavení
Závady a opravy na autě
Ve 4 roku provozu se objevila závada v nefunkčnosti zámků dveří a kufru a ovládání oken. Značkový servis hledal příčinu opakovaně a dlouho. Postupně vyměněny 3 zámky za nemalý peníz.Déšť, nebo myčka a problém tu byl znovu. Odhalelenou příčinou byla poškozená izolace na kabelovém svazku. Po jisté době začal při startování počítač hlásit problém se žhavicími svíčkami. Pokračovalo to tím, že někdy šlo auto nastartovat až na několik pokusů (při pokusu o start bylo ticho a nic se nedělo). Ještě se to vylepšilo tak, že při pokusu o start celé auto kompletně zhaslo. Značkový servis vyměnil zámek řízení, který to celé způsoboval. Poslední úsměvným problémem bylo, když se mi povedlo ulomit knoflík od radia. Ve značkovém servisu jsem se pokusil objednat náhradní díl. Dověděl jsem se, že náhradním dílem je celé radio, které dostanu v tomto případě se slevou. Cena zněla 10 000,-Kč. Opravil jse to tedy sám za korun 19,-.