Zavřít recenzi

Honda CRX 1,6i

“Výborné auto pro ty co chtějí levný sportovní vůz s malou spotřebou.”
  • Rok výroby: 1987 
  • Typ motoru: 1,6 
  • Stav km při koupi: 163 700 km 
  • Stav km nyní: 192 315 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.0
Toto auto jsem měl v hledáčku už od ranné puberty a tak jsem si ho pořídil od souseda už ve svých 17- ti s tím že si ho dám do kupy, bohužel bylo tak prorezlé že kastle nestála za opravu a tak jsem přivezl z Německa za slušný peníz druhý vůz po částečném pokusu o tuning. Mezitím než jsem vše zkompletoval dle svých představ (původní stav)a neř jsem to vyřešil po úřední stránce tak jsem vystřídal další dva vozy. Nakonec se ale vše povedlo a Honda vyjela. S tímto autem jsem byl velice spokojen šestnáctistovkový motor poskytoval tomuto lehkému vozu dostatečnou dynamiku i s velice rozumnou spotřebou- poslední rok jsem s ní jezdil za 5,7 litru. Téměř nikdy jsem neměl problém s tím někoho předjet. V Německu jsem ho dokonce rozvášnil i na 230 Km/h. Na auto z roku 87 bylo celkem i vyspělé- elektronické ovládání topení, el. šíbr o tom si mohly vozy vznikající v tu dobu u nás mohli nechat jen zdát. :) Sám jsem si dovyrobil i věci jako el. okýnka a dálkový centrál, takže jsem těžce konkuroval i spolužákům s feldama. Co se komfortu jízdy týče tak vpředu bylo místa až až, ovšem jen do té doby než se mělo jet ve 4-řech. To znamenalo uskromění celé posádky, nemluvě o spolujezdcích vzádu. Ti vylízali z auta jen velmi obtížně a hodně rozlámaní. Ideální tak na přepravu osob do 160 cm. Auto mě mile překvapilo i v zimě na svou váhu s volbou správného rozměru gum sem vyjel kam jsem potřeboval a i celkem zdatně dobržďoval. V zatáčkách sedělo jako přikovaný- to dávám za zásluhu pneumatikám o rozměru 195/55/15 které byly na léto nejvhodnější. Zažil jsem s ním pouze jednu zlou situaci a to když přede mnou skočil chlapík ve svým BMW na mokru na brzdu- to byla jediná slabina tohoto auta brždění na vodě. Naštěstí jsem měl celé auto na ND tak byla oprava celkem nenáročná. Co bych pak taky možná ještě vytknul tak to bylo poměrně dlouhé zahřívání s automatickým sytičem- celkem nepříjemně vysoký volnoběh v prvních několika km. Nerad jsem se s ním loučil, ale přeci jen to nebyl nejmladší vůz a blížila se doba kdy by bylo za potřebí větších investic a tak nás nakonec po třech celkem bezproblémových letech opustilo.

Silné stránky

Výborný motor
Slušný podvozek
spotřeba

Slabé stránky

Místo vzádu opravdu jen nouzové
Brždění na vodě- nízká hmotnost

Závady a opravy na autě

Kupoval jsem ho s tím že předek auta byl téměř na zemi a s polovyvrakovaným interiérem. Jelikož jsem měl od souseda celé další auto na ND tak jsem popřehodil co jsem potřeboval.
Vodní pumpa- sákla
Levý homokinetický kloub
Zadní díl výfuku- byl tam ještě originál
Alternátor
Oprava odtokových trubiček na odvodnení šíbru- zatékalo do auta
+ po menší nehodě přední nárazník atd.
A jinak pouze svíčky oleje a filtry.
<
Přejít na standardní verzi stránky »