Zavřít recenzi

Ford Escort 1.6 16V

“Když bych měl zvážit koupi znovu, asi bych Escort nekoupil ale za 7000,- je to celkem ještě ucházející.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.6 zetec L1H 
  • Stav km při koupi: 148 000 km 
  • Stav km nyní: 153 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 4.8
Auto jsem zakoupil v létě 2012 v doměnce že to bude docela dobré auto na přibližně dva roky než si koupím novější ojetinu či přímo nové.
S autem jsem již měl takových problémů že je to až neuvěřitelné, na stk prošlo až na po 3 takže dovoz z německa se mi prodražil celkem a tím jsem zamítl dovoz auta a to že si další auto koupím v ČR.
Nejde o to že by celkové papírování bylo drahé či složité ale z důvodu toho že na autě bylo víc závad než je zdrávo :) i když místy šlo o prkotiny typu chybějící tažné + zásuvka, prasklá žárovka mlhovky a děravý výfuk (ano, ekology na mě ! když jezdím s děravým výfukem !!!)
Co se ale týče jízdních vlastnotí, tak ty jsou až na pár vyjímek fajn a to občas dávám autu slušnej záběr :)
Ale po stránkách výbavy nemám toho moc co vytknout jen možná mě chybějící střešní okno a elektricky ovládaná zadní okna. Akorát mi vadí "dřevěná" palubní deska a bílé budíky , raději bych měl vše v černé.
Když se přesunu dozadu tak v kufru mám pár mínusů, to že mi chyběla roletka bych bral protože skla byla zatmavená fólií ale že při jízdě deska v kufru drnčí to mě trošku vadí. Stejně jako když při 50-60km/h drnčí něco v palubní desce.
Ale jinak komfort v autě je celkem fajn

Spotřeba je slušných cca 7,5L/100km na dálnici a ve městě +- 10L/100km.
Čas od času se mi i ve městě poštěstí mít spotřebu 8-9L/100km

Silné stránky

Prostor
Občas dobrá spotřeba při "lehčí" noze

Slabé stránky

Reznoucí karoserie

Závady a opravy na autě

*Regulátor volnoběžných otáček - nevyřešeno, auto při startu "kašle" a první start po ránu rovná se chcípnutí motoru
*Neustálé vybíjení baterie - slabá baterie
*Stále více a více reznoucí karoserie - problém escortů...
*Prasklý přední (levý) tlumič / přední pravý vrže při nájezdech na nerovnosti - nehodlám řešit protože auto chci měnit.
*Ruční brzda brzdí až na poslední 2 zuby - nehodlám řešit
<
Přejít na standardní verzi stránky »