Zavřít recenzi

Peugeot 406 2.0

“Jen blbec se spálí dvakrát o stejnou plotnu.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: RHY 
  • Stav km při koupi: 103 000 km 
  • Stav km nyní: 244 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

3
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 1.8
406 se mi vždy líbila,tak jsem si jí pořídil,což byla opravdu chyba.Auto bylo čerstvě dovezené ze SRN,včetně úplné servisní historie,takže jsem si několik prvních měsíců užíval jěždění bez vážnějších závad,rozsvícení servisní kontrolky jsem se po počátečním úleku přestal obávat,protože asi po třetí návštěvě v servisu Peugeot nebyla nalezena žádná závada a těch kyselých a znechucených ksichtů co jsem tam zažil,už mně od další návštěvy odradilo.Když nebudu počítat podvozkové díly,jako jsou tyčky stabilizátoru,čepy,uložení ramen atd,které se mění skutečně i dvakrát do roka,tak bych stejně popsal deset stran dalšího a dalšího utrpení.Hlavní zákeřnost spočívá v palivovém systému tohoto krámu a v el.soustavě,která si také dělá co chce.Hledání závad v palivovém systému je skutečně zážitek.Nakonec stejně vyměníte jak podávací,tak i hlavní vysokotlaké čerpadlo,regulátor tlaku paliva,protože tyhle tři věci umírají nejčastěji.Pazvuky převodovky jsou u tohodle auta považovány za normální a běžné,dle servisáků i zkušeností majitelů,ani moje převodovka vydávající zvuk projíždějící tramvaje nebyla vyjímkou.Padání motoru do nouzového režimu si taky užijete do sytosti,když diagnostika neporadí,což je docela běžné,tak zkusíte vyčistit vše možné i nemožné,vyměníte mnohdy i desítky dílů,aby jste potom zjistili,že vše bylo zbytečné.Náhle se závada odmlčí,aby se po čase opět vrátila.Musím ale dodat,že poruchovosti systému common rail napomáhá i to,že je nám v této zemi prodáváno palivo,které má kvality nějaké nejhorší Africké země.

Závady a opravy na autě

Nespočet!
<
Přejít na standardní verzi stránky »