Škoda Fabia 1.4 16v
“Malé auto s chybami,nepříliš levným servisem,na to,že je to české auto.”
- Rok výroby: 2005
- Typ motoru: 1.4 16v
- Stav km při koupi: 37 000 km
- Stav km nyní: 82 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
5 let
- Průměrná spotřeba: 5.7 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Celkem jsem s autem spokojen.Vadí mi však mnoho věcí s ohledem na to,že auto stálo nové skoro 400 000 kč.Zde: Špatně navíjí bezbečnostní pásy,někdy nejdou navinout vůbec.Při chladnějším počasí neskutečně vrže něco na podvozku čepy,gumové uložení,silentbloky může to být cokoliv,dělá to jen někdy,takže se to špatně zjišťuje.Nejde zavřít víčko nádrže,takže jezdím s pootevřeným a jak jsem si všimnul,tak to má více Fabií.Někdy nejdou otevřít zadní 5.dveře,taktež to dělá jen někdy,tak nevím co s tím.Špatně a slabo topí,co jsem měl auta např Favorit,tak topily podstatně silněji a nezmrzal jsem v nich,tak jako ve Fabii.Málo prostoru,ti co sedí vzadu,tak mohou v tomto autě jet tak max do 50 km,jinak by je odvezla záchranka z nohama.Nechápu,jak může Škoda prezentovat své auta jako prostorné pro posádku.Co mně teď vadí nejvíc,pořídil jsem si navigaci a mám problém s přípojením nabíjení,všechny automobilky dělají zásuvku na předním panelu jen Škoda ji dělá vzadu až u řadící páky,což sebou nese problém s délkou kabelu pro nabíjení,dále to,že kabel vadí při řazení a může ho řidič i spolujezdec vytrhnout,což se mi několikrát stalo.Rád bych se dozvěděl,jak s i s tímto problémem poradili jiní uživatelé Fabie.
Silné stránky
Jízdní vlastnosti
Celkem úsporný motor
Celkem pohodlné cestování i při dlouhé jízdě díky
Slabé stránky
Slabý motor
Nekvalitní provedení hlavně přední nápravy,jak jse
Mnoho drobností,které dokáží znepříjemnit užívání
Málo prostoru,auto je příliš úzké a posádka vzadu
Závady a opravy na autě
Krom běžných servisních úkonů mě zaskočilo,že bych měl nyní měnit spoustu věcí na podvozku: gumové uložení přední nápravy,čepy,uložení předních tlumičů-ložiska atd,nejsem žádný ras,jezdím opatrně a nerovnostem a výmolům se vyhýbam,tak se mi zdá,že dělat poloviční GO přední nápravy po 80 tis km je na auto v hodnotě nového 380 tis kč trochu brzo,náhradní díly nejsou zrovna nejlevnější,např výměna rozvodů příjde na 9 000 kč,takže již dávno neplatí-české auto,levné náhradní díly.