Zavřít recenzi

Ford Escort cabrio RS

“Fajn auticko”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: N7A 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 215 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 6.6
Auto je docela spolahlive so slusnou vybavou, nie je problem nan zohnat vela dielov - vacsina pasuje aj z hatchbacku. Pri vacsich kolesach a rozbitych cestach je dost obmedzena zivotnost podvozkovych dielov co si myslim ze nie je prekvapujuce.

Pri vykonnejsich motoroch su nedostatocne brzdy, rychlo sa prehreju, zvlnia - problem vyriesila vymena vpredu za vacsie z mondea, vzadu original kotuce escort RS.

RS motor je bezchybny, zivy, na svoj vek a pocet km je spotreba prijatelna, pokial sa stale netoci po obmedzovac olej nezerie. Ma retazovy rozvod, takze vymena remena odpada.

Podvozok pokial je v dobrom stave je celkom fajn, auto dobre sedi na ceste. V mojom pripade pouzite sportove znizene pruziny -30mm a 16/17" kolesa dost zhorsili komfort, skor by som povedal ze na nulovy. Jazdne vlastnosti na kvalitnej ceste su fajn, servoriadenie je velmi dobre - presne a kratke, radenie docela presne ajked by mohli byt kratsie drahy, ale na svoj vek to ujde.

Interier je jednoduchy, prehladny, vsetko je po ruke. Tvrde plasty pri tvrdsom podvozku zvyknu hrkat, standardne sportove sedadla su pohodlnne a velmi dobre drzia v zakrutach.
Problem moze byt s hrdzavenim karoserie, zadne nosniky zvyknu tiez hrdzaviet - zatial su nastastie ok.

Elektricka strecha sa docela rychlo zlozi, nezabera miesto v kufri, vrchna cast je tepelne izolovana a zadne okno je sklenene a vyhrievane. Kurenie je vykonne, v zime sa da auto bez problemov pouzivat.

Seriove audio je asi jedno z nahorsich co som pocul :)
Inak s auto ziadne vaznejsie problemy nie su, nikde ma nenechalo.

Silné stránky

motor - vykon/spotreba
celkom slusne jazdne vlastnosti
lacne a dostupne nahradne diely
presne riadenie

Slabé stránky

seriove brzdy su nedostatocne
ochrana karoserie proti hrdzi
horny kozenkovy potah strechy sa zvykne trhat

Závady a opravy na autě

Na prednej naprave stale problem so silenblokmi ramien (okrem originalnych-tie vydrzia), akekolvek z druhovyroby mi vydrzali maximalne rok - do 10000km, niektore boli na vyhodenie po 10km - auto zacalo tahat do stran pri brzdeni a pridavani.
inak vymenene len bezne veci na svoj vek... capy, brzdy, tlmice, loziska vpredu, vyfuk.

V interieri vymenene spinace prednych okien, predne kozene sedadla uz boli vysedene a koza poskodena, vrchny potah strechy sa trha, na prahoch a zadnom leme sa po rokoch sem tam nejaka hrdzka objavi ale zatial nic vazne, sem tam piska vrtula ventilatora kurenia.

Na povodnom motore 1.8 16V vymenene rozvody, sviecky, neskor motor vymeneny za 2.0 16V RS - na nom vymenena jedna zapalovacia cievka a kabelaz k zapalovacim cievkam, repas alternatora a startera.
Caka ho vymena spojky
<
Přejít na standardní verzi stránky »