Zavřít recenzi

Honda CR-V 2.2 CDTI

“The power of dream....”
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 120 000 km 
  • Stav km nyní: 141 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 9 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.4
Hondu jsme kupovali s očekáváním dobré spotřeby, více místa a příjemného cestování.
Hodně jsme se rozmýšleli jestli benzín či naftu nakonec jsme se rozhodli pro naftovou verzi 2.2 s výkonem 140 koní.Na první pohled se to někomu může zdát málo, ale auto není tak těžké a tak si sním motor hravě poradí. Ale začněme od znova protože si motor zaslouží svou vlastní kapitolu.
Je to naprosto bezporuchový agregát, který netrpí žádnými většími problémy a tudíž nehrozí vysoké investice. Zhruba po deseti kilometrech se ohřeje a při delší jízdě po dálnici slyšíte jen proudící vzduch. To je na diesel pozoruhodné. Servisní intervaly jsou po 30000 km nebo dvou letech.
Převodovka je věc číslo dva. Je bezchybná řadí přesně a hladce. Převody jsou do čtyrky kratší, hlavně jednička je udělaná na lehčí terén a tak rozjezd není tak rychlý. Ale koho by to zajímalo ve voze SUV. Při předjíždění i s plným autem nemáte žádné problémy vůz má dost rezervy výkonu. Na dálnicí je to největší pohoda motor točí ve 130km/h 2700 ot.za min. Takže naprosto v pořádku.
Spotřeba je závislá na tom jak dlouho auto užíváte a musíte si na něj chvíli zvykat a naučit se řadit ve vhodných otáčkách. Ve městě je to nanejhůř za 9l. Mimo město se při hodně opatrné jízdě dá spotřeba shodit až na 5.2l, ale to chce opravdu cit a jízdu na šestku okolo stovky. V normálu je to okolo 6.5l. Na dálnicí když auto nehoníte i plně naložení nad 8l nepůjdete.
A ted k výbavě a ceně. Vůz jako nový stál 945 000kč. Někdo si řekne dost....Není tomu tak. Protože auto je v plné výbavě Executive a má vše na co si vzpomenete. I některé věci jsou nadstandard. Např. elektrické ovládání sedačky řidiče, vše v kůži, rádio s měničem na 6CD a příplatkových 10 repreduktorů.
Přišla zima a tak bylo na čase vyzkoušet pohon 4x4. Je jednoduchý ale je v něm síla a i ve vyšším sněhu nezůstanete stát a zadek vám prostě neujede. Je to obrovská výhoda pro řidiče a když vidíte jak řidiči dvoukolek nosí sebou lopaty a své auto odhazují od sněhu a vy vyjedete okamžitě prostě nádhera. V zimě jste pánem silnic.
Za tohle auto velký dík Hondě, odvedli dobrý kus práce.

Silné stránky

Motor
Převodovka
Cestovní komfort

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Žádné.
<
Přejít na standardní verzi stránky »