Zavřít recenzi

Fiat Ducato 3,0

“Fiat mi už nesmí do baráku, leda by motor udělal 800000km”
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 470 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Průměrná spotřeba: 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 4.0
V podstatě jen špatné.

Uvedu příklad myšlení Fiatu - EVOLUCE, poučení z vlastních chyb

Ducato r.v. cca 1990, po zimě dělat axiální ložiska a misky na přední nápravě (křupání při točení volantem), nadmíru špinící se zrcátka špatnou aerodynamikou

Ducato r.v. cca 2000, po zimě dělat axiální ložiska a misky na přední nápravě (křupání při točení volantem), nadmíru špinící se zrcátka špatnou aerodynamikou, k výměně žárovky hlavního světlometu je třeba demontovat přední masku, nadmíru praskající žárovky hl. světel


Ducato r.v. cca 2010, po zimě dělat axiální ložiska a misky na přední nápravě (křupání při točení volantem), nadmíru špinící se zrcátka špatnou aerodynamikou, k výměně žárovky hlavního světlometu je třeba demontovat přední masku, nadmíru praskající žárovky hl. světel ...... + vše, co je popsáno v opravách, a to už nejsou "kosmetické vady".


všechny ty ročníky mi prošly firmou !!!

Závady a opravy na autě

cca 60.000km po první zimě prorezlé lanovody ruční brzdy, zamrzající ruční brzda - záruka se nevztahuje
cca 200.000km spojka K.O., stáří auta 1,5roku, záruka se nevztahuje
cca 270.000km vstřikovače K.O., stáří do dvou let, záruka se nevztahuje. Při demontáži vstřiků v autorizovaném servisu ulámali zarezlé šrouby v hlavě. Prý je to problém majitele, za sundání hlavy +20tisíc. Auto jsem si odtáhl do svého servisu a nechal opravit jiným způsobem. Zaskočilo mě, že na auto mladší dvou let se nevztahuje záruka na zarezlé šrouby,které se ulomí při demontáži. ???? co to je??? Nekonečné koproze kabeláží, jednou nejde ABS, pak zase prokluz atd.Praskání žárovek. Naposled proklepaná kabeláž k napájení vstřikovačů. ATD ATD ATD......
cca 450.000 opět vstřikovače + palivové čerpadlo

Záruční oprava byla uznána na EGR ventil, 2x šestý rychl. stupeň přovodovky,a motor ventilátoru (SAHARY)

po 470.000km náklady za opravy, díky tomu, že jsem přestal odevzdávat peníze v autorizovaném servisu Kč 200.000 + DPH !!!!

S nostalgií vzpomínám na Fiat Ducato 2.8 JTD (ještě mi tu jeden jezdí se 700000km - takřka vše původní)

pro srovnání, stejná valníková nástavba, stejná nafta, stejná práce, ale MB Sprinter 319CDI, za opravy a údržbu Kč 150000,-, ale domů se nevracel ani jednou na odtahu. Veškeré úkony v autorizovaném servisu!!! a i tak o 50tis nižší náklady na servis.
<
Přejít na standardní verzi stránky »