Zavřít recenzi

Mitsubishi Pajero 3,2 DID

“Auto s trvalou užitnou hodnotou”
Foto 1 / 3
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: Comon Rail 
  • Stav km při koupi: 163 000 km 
  • Stav km nyní: 163 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 12 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.6
Jak jsem napsal Pajero mod.2007 mám jen dva měsíce a teď v zimě jsem s ním toho moc nenajel. Také je to můj první off road. Nějaké poznatky už ale přece jenom mám. Samozřejmě mi nedalo abych nevyzkoušel to u běžných aut chybí. Tím je samozřejmě: možnost změnit pohon z 2x2 na 4x4, potom na 4x4 s mezinápravovou uzávěrou, potom to samé s redukcí a na konec to samé s reukcí a ještě s další uzávěrou zadního diferenciálu. Toto vše na poli v hlubokém sněhu. Trochu jsem budil pozornost, já jsem ale obával abych si neudělal ostudu. Neudělal, respektive Pajero neudělalo, zcela bez nejmenších problémů jsem se zase vrátil na silnici. Naopak,Pajero udělalo to k čemu bylo postaveno. Kontrolky pohonů přesně ukazují to co je zažazeno, vyřazeno, zamčeno atd. Snad by mohlo dojít přeřazení druhu pohonu trochu rychleji. Po zvolení pohonu chvilku trvá než kontrolky přestanou blikat a sdělí řidiči, že je hotovo a může pokračovat v práci. Snad je to cena za to, že dnes už u pajera řidič volí druh pohonu nikoliv pákou ale voličem a zcela bez námahy. Samotné mechanické přeřazení provádí elektromechnika. Řidič si užívá kůži, poslouchá Metalicu z 12 reproduktorů, přímá hovory a dřinu obstarává pohon a vše co kněmu náleží. Dobře se pamatuji, když jsem někdy v r. 87 uviděl poprvé Pajero. Mělo německou espézetku, kulatá světla terénní kola a hranatou velkou kastli, mě bylo 19 a říkal jsem si to chci. Splnilo se mi to, ikdyž ulynulo nějakých 26let. Jiří

Závady a opravy na autě

Auto mám jen dva měsíce, zatím jsem jen měnil běžné věci: olej, filtry, gumičky stěračů,sjeté pneumatiky apod. Ještě budu měnit brzdové destičky na kterých je tak milimetr. Na koupi z autobazaru a na to že jsem čtvrtý majitel je ale auto v docela dobrém stavu. Snad jedině hned po koupi se nevracel mechanismus kliky pátých dvěří, ale ani jsem ho nestihl prostříknout a sám se rozchodil. Asi to bylo tím že bylo 7 pod nulou a dveře začal po delší době zase někdo používat. Také mi trochu vadí, že světlomety respektive jejich plastové kryty, které nejdou vyměnit šednou, přední více. Zatím jsem s Pajerem ujel asi 500km, ale snad bude vše ok jako doposud jen samá příjemná překvapení.
<
Přejít na standardní verzi stránky »