Zavřít recenzi

Ford Transit 2.2

“Za tie peniaze, slusny pracant.”
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: diesel 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 260 000 km 
  • Způsob řazení:  
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.4
S autom sa jazdi kazdy tyzden z bratislavy do holandska, cesta tam aj spat je cca 2400km. Jeden smer trva cca 9 hod. Chodi sa rakuskom a nemeckom, auto dostava stusne kapky, vacsinou sa chodi 150-az co to da, co je 170 km, potom zasiahne obmedzovac, pisem to len preto aby ste boli v obraze ako sa zaobchadza s autom, no a jasne nema staleho vodica. Auto, celkom dobre sedi,je to skoro najdlhsy a vysoky transit s 9 miestami. Motor ma myslim 150 koni, alebo tak nejak, na svoj vykon taha slusne, ani nejak nehuci,prevodovka je 6-kvalt,vcelku dobre odstupnovana,na plny plyn 170km toci cca 3200-3300ot. Posed nieje ziadna slava, ale da sa vydrzat, no komfort mu je vzdialeny. Co robi randal je hluk od kolie-ziadne tapacirung, takze pri tych rychlostiach to huci, ale pri cca 130ke je to o paznanie tichsie. Vypracovanie karoserie aj interieru dobre, celkom kvalitne, no je to urcene skor na pracu, takze vnutri sa clovek citi ako v konzerve, ale ucel plni. Vsetke poruchy sa zacali diat po prekroceni 200000km, dovtedy nic, len servisky po 20000km v holandsku. Musim uznat, ze sa cudujem, ze to auto este beha ,pri takom nasadeni, su to ako 24 hod. preteky na vydrz, kazdy tyzden. Myslim, pri normalnom pouzivani ma to auto nadej na dost dlhu zivotnost a bezproblemovost. Je to jednoduchy pracovny stroj, robustny co nieco znesie. Som v kontakte s ludmi co takto lietaju na renaultoch, VW, M-B , ci fiatoch a kazia sa viac. Obrazok si musi urobit kazdy sam, ja som len prispel skusenost.

Závady a opravy na autě

alternator, podtlakova pumpa, 2x ovladanie EGR, lozisko kolesa
<
Přejít na standardní verzi stránky »