Zavřít recenzi

Škoda Felicia 1.3 MPi

“Levné auto ze všech úhlů pohledu - tedy jen pro nenáročné řidiče, kteří se potřebují dopravit z bodu A do bodu B.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 139 000 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.6
Auto není zrovna neporuchové. Ale pravdou je, že jestli máte alespoň nějaké základní nářadí a manuální zručnost, tak se hodně věcí naučíte opravovat sami.

Já jsem poslední dobou dost línej jezdit do servisu kvůli každé blbině, tak se radím s klukama na fórech, kteří poradí co a jak a pak je lepší dát i pár stovek za nářadí, než jezdit do servisu. Krásným příkladem je výměna oleje. Stačí vám klíč na olejovej filtr za dvě sta, olejovej filtr a olej si koupíte dle svého uvážení a pak už jen šikovný ruce a zvládnete to za půl hodiny, než abyste jezdili do servisu a dávali i pětikilo. Peníze za klíč se vám vrátí hned první výměnu..

Jinak motor šlape hezky ale musím říct, že 40kW je i na lehkou feldu málo. Pokud je člověk v autě sám, dá se jet i docela svižně, ale s každou osobnou navíc je to opravdu hodně znát a plné auto a plný kufr znaméná velmi pomalou jízdu a skoro až trápení auta..

Abych to nějak shrnul. Za rok užívání mě auto stálo na opravách a výměnách svíček, oleje, atd. asi 4000 kč, což je víc než přijatelné :-)

Silné stránky

levný provoz (lpg)
spolehlivost
nezájem zlodějů
levné náhradní díly
feldu spravíte s kladivem

Slabé stránky

poruchovost
s feldou nikoho neohromíte

Závady a opravy na autě

Umřel termostat, ale novej + cena výměny za 1000 kč, tak nebylo co řešit.
Dále prasklá přední manžeta, netěsnosti chladícího systému.

Za dobu užívání jsem měnil olej, svíčky, přední brzdový destičky, chladící kapalinu, nový gumy, a seřízení vůle ventilů.
<
Přejít na standardní verzi stránky »