Fiat Seicento 1.1i
“Nekupovat ITALY, český podmínky neustojí”
- Rok výroby: 2002
- Typ motoru: MPI
- Stav km při koupi: 0 km
- Stav km nyní: 168 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
11 let
- Průměrná spotřeba: 6,4 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jak jsem psal, do 120 tisíc bych s tím objel půl světa ale pak už neopouštět raději kraj, protože člověk neví, kdy se tam zase co vysype. Kdybych nebyl zručný a nedělal auta sám, dal bych za servisy už pomalu půl ceny auta určitě. V žádném případě nedoporučuji kupovat seicento po 100 tis km, to je sebevražda.
Silné stránky
Slušná akcelerace
Lehce dostupné téměř všechny díly
Ideální auto pro mladé ženy
NÍZKÁ POJÍSTKA
Ideální na nákupy ve městě - nahrazuje nákupní koš
Slabé stránky
vysoká spotřeba
Neskutečně nadměrná poruchovost
Nepříjemně tuhý interiér
Smutná výbava
Rez kam se podíváš - i sedačky reznou
Závady a opravy na autě
Do 110 000 zlatý auto, po 120 tis. se tam sype snad úplně všechno.
ČEPY
SILENTBLOKY
TLUMIČE
ULOŽENÍ TLUMIČŮ
SPOJKOVÁ SADA
LOŽISKA V KOLECH
ČEPY ŘÍZENÍ
CHLADIČ SE ROZDROLIL
SILENTBLOKY DRŽÍCÍ MOTOR SE ROZPRÁŠILY
VRTULE NA CHLADIČI ZAREZLA
ALTERNÁTOR SE ROZTRHL
SILENTBOLKY ZADNÍ NÁPRAVY
PROREZLÁ NÁDRŽ!!!
NĚKOLIKRÁT MI ZHOŘELA PATICE NA ŽÁROVKY
MĚŘÁK PALIVA V NÁDRŽI
PRASÁTKA ZADNÍ NÁPRAVA
I PŘES ZINKOVANOU KAROSERII TO REZNE
V červenci 2013 jsem dělal rozsáhlou údržbu motoru:
Žralo to olej a spojka umírala - spojková sada, těsnění pod hlavou a víkem i na vaně která taky prorezla (!!!), oleje, řemeny, filtry, svíčky, kabely na svíčky, simerinky na poloosách
A i přes to se mi po 3 týdnech zase rozsvítila kontrolka - závada na motoru! A začla hučet převodovka...