Škoda Octavia 1.9 TDi
“Podle mě jedno z posledních kvalitně vyrobených aut ”
- Rok výroby: 2003
- Typ motoru: ASV
- Stav km při koupi: 175 000 km
- Stav km nyní: 180 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
4 měs.
- Průměrná spotřeba: 5.8 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je dovezené z francie po prvním majiteli mělo najeto 175 tisíc z venku občas nákej ten škrábanec ale vnitřek je zachovalej.hned po koupi sem vyměnil olej a všechny filtry a udělal rozvody protože se už blížilo 180 tisíc km. bohužel pak mi auto začalo padat do nouzového režimu ale jen občas na VAGU se ukázalo že je vysoký tlak v obvodu turba po vyndání turba sme zjístili že je zatuhlá regulace raději sem dal nový turbo a je klid :) a autem se jezdí moc dobře hned sem si na něj zvykl je jednoduchý na ovládaní ale není na sportovní jízdu spíš na klidny ježdění :) jinak když s autem jedete delší trasu tak není problém se dostat na 5 litru spotřeby i s klimou :) tohle auto si chci nechat jak jen dlouho to bude protože je to jeden z těch posledních poctivých dieslu (rotačka ) :) PDčkám a common railu nevěřím tak jako tomuto :) až budu mít více najeto určitě ještě něco dopíši
Silné stránky
Spotřeba na dlouhé trasy
Komfortní podvozek
velký kufr
dobrý vzhled i po několika letech
Slabé stránky
při osřejší jízde nestíhá zadní čast auta
zmatený senzor steraču občas :D
Závady a opravy na autě
Turbodmychadlo měsíc po koupi auta zvolil sem raději nové i když bylo o 6 tisíc dražší jak repas.
Doplnění recenze ze dne 26.07.2014
Stav km nyní:
194 000 km
Na autě se začíná sr.t jedna věc za druhou, odešel termostat rozthl se vlnovec,zkroutili se přední brzdy ted navíc uložení stabíku a zadní tlumiče se taky hlásí pomalinku na odchod po 15 tis co sem dával nové turbo originál garet je opět v hajzlu a píská jak píštalka.... po takovém nadšení do škodovek a hlavně 1 oktávii přišla studená sprcha. je to děs...
Doplnění recenze ze dne 27.05.2015
Stav km nyní:
205 500 km
vyměněny tlumiče sachs všechny čepy lemforder a zadní silentblok předních ramen z Audi TT (doporučuji) po měsíci se ozvalo v zatáčkách bouchání od př napravy byla špatná reakční vzpěra motoru vyměněno za meyle tak snad něco vydrží :) a ted mi vrže na nerovnostech a v zatáčkách uložení stabíku ted se na to chystám dám origo at mám na dlouho klid :) jinak auto ted jezdí parádně hlavně tomu pomohly podtlakové hadičky od samco (doporučuji)