Zavřít recenzi

Audi A6 2,5 TDI

“Plní zatím svůj účel”
Foto 1 / 2
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: AKE 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 235 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 5.4
Je to auto se kterým jezdí skoro výhradně má žena. Máme 3 děti, takže první výhoda je, že se tam vlezou dozadu 2 detske sedačky.
Druhá výhoda je, že díky tomu kde bydlíme ( na zimu mám já na octavce na předku NOKIANY s hřebíkama) tak s náhonem QUATTRO má žena vyjede opravdu všechno, všude se rozjede, nikde nezustane stát,takže na zimu je to úplná nádhera.
Třetí výhoda je velikost kufru. Na dovolené, kde ostatní jezdí s rodinným autem s rakví na střeše, tak nám se vše do kufru vleze, zatáhneme roletku, lednici dáme za přední sedadlo detem pod nohy a jedem.
Poslední výhodou je Nezávislé topení na DO. Žena si to v zimě když začne oblíkat děti zapne z domu, než jen obleče tak auto je vytopené, skla rozpuštěný, nemusí nic škrabat,nasedne, nastartuje a na teploměru je 60°C a jede. Je to výhoda, když veze děti ráno do školky, jede v zime z práce.. jednou z bazénu a nesedají do vymrzlýho auta..

Nyní nevýhody:
První, není tam pro mě dostatek místa, tak jako v Superbu.ani když řídím, ani když jedu jako spolujezdec, necítím se tak komfortně.
Druhá nevýhoda je , že to na můj vkus moc žere..vše je tam jak má být po technické stránce, ale žena jezdí kombinovanou za 9, v zimě za 10.Já jsem zkoušel jet ECONOMY RUN a jel sem za 6,5..oproti Superbu, kdy například dovolenou v Turecku tam i zpět odjedu s plně naloženym autem a leteckým stylem za 6,3..s touto Audinou by to bylo tak za 9, spíš hůř..
Zateklo tam a notně mě to nasralo
Posledně když jsme jeli na Hochapenstrasse Grossglockner v Rakousku ( výjezd serpentinama cca 10 km na nejvyšší průsmyk po Stelvio pass v Evropě) tak sem řídil já, plně naložené auto, klima, venkovní teplota 32°C, vyjeto celkem dost svižně, tak teplota na oleji ke konci šplhala na budíku ke 140°C a na vodě tam byla rovná 100°C, což se mě tam na mých dalších autech nikdy nestalo v předešlých výletech...

Silné stránky

Prostor
4x4
Prostor
dobré při potřebě rychlého předjetí
dobré při potřebě rychlého předjetí
Nezávislé topení

Slabé stránky

Spotřeba
Celkem drahý Servis a ND, spotřební mat.
Prostor v kabině pro cestující

Závady a opravy na autě

Při velké bouřce nateklo do auta, vyplavilo to ŘJ převodovky.Při 220 000 najetých Km Zakoupena repasovaná za 9000 CZK.Opraveno

Při 215 000 Km při dobrždování do úplneho zastavení se samovolně i na úplně suché vozovce spínalo ABS a propadal se pedál. Uvolněné čidla ABS na přední nápravě. Oprava 100 CZK

Při 220 000 Km popraskaná expanzka, výměna za novou, cena 1200 CZK

Při 232 000 Km začla převodovka škubat při řazení ze 2st. na 3 st. po cca 1000 km přestala řadit uplně. Oprava hydroměniče, olej, čerpadla převodvky, nová olej. náplň
cena 26 000 CZK bez DPH

Nedávno začla týct nádobka ostřikovačů..ostřikování zadního stěrače nefunguje již notnou dobu, to samo ostřikování světlometů funguje víceméně náhodně..

Motor zatím bez závad.Kupodivu z něho neteče ani olej, olej mezi výměnami nežere, nečadí to, akorát v zimě když je už tak -10°C tak start již není na brnk a když to chytne, tak si to tak zachrochtá..-15°C je už chytnutí tak spíše na způsob náhodných výbuchů prvních 5 vteřin a -20°C a mín bez zapnutyho nezávislýho topení nemá cenu ani zkoušet..přitom sem si myslel, že 6 ti válec bude na chytání v zimě dobrej..A to tam liju naftu, octavka a Superb oba dva mají najeto přes 500tkm, jezdí na BIO naftu a chytají líp..
<
Přejít na standardní verzi stránky »