Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to auto se kterým jezdí skoro výhradně má žena. Máme 3 děti, takže první výhoda je, že se tam vlezou dozadu 2 detske sedačky.
Druhá výhoda je, že díky tomu kde bydlíme ( na zimu mám já na octavce na předku NOKIANY s hřebíkama) tak s náhonem QUATTRO má žena vyjede opravdu všechno, všude se rozjede, nikde nezustane stát,takže na zimu je to úplná nádhera.
Třetí výhoda je velikost kufru. Na dovolené, kde ostatní jezdí s rodinným autem s rakví na střeše, tak nám se vše do kufru vleze, zatáhneme roletku, lednici dáme za přední sedadlo detem pod nohy a jedem.
Poslední výhodou je Nezávislé topení na DO. Žena si to v zimě když začne oblíkat děti zapne z domu, než jen obleče tak auto je vytopené, skla rozpuštěný, nemusí nic škrabat,nasedne, nastartuje a na teploměru je 60°C a jede. Je to výhoda, když veze děti ráno do školky, jede v zime z práce.. jednou z bazénu a nesedají do vymrzlýho auta..
Nyní nevýhody:
První, není tam pro mě dostatek místa, tak jako v Superbu.ani když řídím, ani když jedu jako spolujezdec, necítím se tak komfortně.
Druhá nevýhoda je , že to na můj vkus moc žere..vše je tam jak má být po technické stránce, ale žena jezdí kombinovanou za 9, v zimě za 10.Já jsem zkoušel jet ECONOMY RUN a jel sem za 6,5..oproti Superbu, kdy například dovolenou v Turecku tam i zpět odjedu s plně naloženym autem a leteckým stylem za 6,3..s touto Audinou by to bylo tak za 9, spíš hůř..
Zateklo tam a notně mě to nasralo
Posledně když jsme jeli na Hochapenstrasse Grossglockner v Rakousku ( výjezd serpentinama cca 10 km na nejvyšší průsmyk po Stelvio pass v Evropě) tak sem řídil já, plně naložené auto, klima, venkovní teplota 32°C, vyjeto celkem dost svižně, tak teplota na oleji ke konci šplhala na budíku ke 140°C a na vodě tam byla rovná 100°C, což se mě tam na mých dalších autech nikdy nestalo v předešlých výletech...