Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1.2HTP

“ani ako nudzove vozidlo..”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2010 
  • Typ motoru: 1.2HTP 44kW 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 44 444 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7.5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

1
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 5.8
Je to firemne vozidlo, auto mam 6 mesiacov od cca 40.000km
Sam by som si Fabiu nekupil, ale firma sa nepyta, len poskytne.

Fabia 2 FL sa mi celkom paci, hlavne dizajn prednej casti je konecne ok po FL,
ale zadok je dizajnersky nepodareny.

Interieru vizualne nemam co vytknut, po FL ma krajsie budiky, je to zakladna vybava takze vsade cierny plast, na dotyk neprijemny lacny.
Komfortne som necakal nic priestranne, ale Fabia 1 bola pohodlnesia.
Mne sa vo Fabii 2 sedi zle! Kastlik pod radiom trci do kolena. No co sada robit.
Ale chvalim ticho! Super odhlucneny podvozok aj motor.
Za konstrukcny nepodarok povazujem tlacidlo otvarania batozinoveho priestoru.
Idem do auta, ako prve chcem otvorit kufor. Ejha, neda sa !!
Navod:
Ako prve otvor vodicove dvere, potom bud, otoc kluc, alebo dvere zatvor a zasa otvor.
Tento ukon "pusti" napatie do zadneho zamku a potom stlac tlacidlo a je to !!
Fakt bohovske, gratulujem Skodovke za tento tah.

Motor
1.2 HTP 44kW zrejme nejaka Eko verzia, ved po meste sa nelieta, beriem to.
Ale vdaka dlhej prevodovke - je dlhsia ako ma moj sukromny Accord s motorom 1.8 a kolegov Renault Laguna 2.8 benzin,
je dynamika zabita a spotreba je vysoka - zerie rovnako ako moj stary Civic 1.5 84kW.
Koho bol toto napad ?

Podvozok je tichy na male auto celkom stabilny aj vdaka obutiu 185/55/15 a komfortny, ale akonahne sme v aute 4 tak je to skackajuca opicka.

Brzdy su ok.

Silné stránky

zaparkujem vsade

Slabé stránky

otvaranie kufra cez tlacidlo na vodicovych dverach
kastlik pod autoradiom
1.2HTP + tazka prevodovka
dizajn oproti Fabii 1

Závady a opravy na autě

oprava zlomenej kabelaze veducej do vodicovych dveri

Doplnění recenze ze dne 25.02.2014

Stav km nyní: 53 566 km

Aktualizujem poruchy vozidla.
47.000km nemoznost radit 3 a 4 prevodovy stupen
49.000km preskocila rozvodova retaz ... hop ostatne netreba rozvijat, nasledovala generalka hlavy a vymena rozvodov
53.000km asi zaseknuty plavak

inak jazdi cca za 6,7-7,3 L / 100km mesto

<
Přejít na standardní verzi stránky »