Zavřít recenzi

Mazda 6 2,0

“Perfektní vůz,které dokáže nadchnout nejen normálního řidiče,ale i odborníka do aut”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: RF 
  • Stav km při koupi: 106 000 km 
  • Stav km nyní: 128 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.2
Vůz jsem zakoupil jako ojetý v jednom menším autobazaru.Poprvé v životě jsem vybíral vůz hlavně kvůli barvy,trval jsem prostě na červené perletové metalíze.Ta totiž vozu nejvíc sluší.S ostatními požadavky to dopadlo tak,že jsem na tohle autíčko čekal více než rok.Už při první návštěvě autobazaru tenhle vůz zářil fakt jako perla.První majitel,koupeno u nás,elektronická servisní knížka,absolutně bez koroze,vynikající výbava.Trošku mě překvapila menší účinnost potkávacích světel,vyřešily to Osramky s vyšší svítivostí.Motor je úžasný,perfektně táhne,na předjíždění je super.Vůz sedí na cestě jako přibitý,je to velmi podobné jako u mého předcházejícího vozu Nissan Primera.Nic nevrže,nebouchá,ovládání auta je bezproblémové.Interier vypadá velmi luxusně,dělají to leštěné plasty,které se dávali po FL 2005-.Vzadu je hodně místa,připomíná mi to trochu Superb.Dodělal jsem si jen mlhovky a zadní spojler.S vozem jsem zatím velice spokojen a každý den se těším na řízení.O autíčko se nadstandartně starám,dávám mu to nejlepší.Vynikající je nezávislé topení Webasto,které se montovalo do diselových verzí již v základní výbavě.Spotřeba je od 5-6l nafty,olej nebere vůbec.Letos jsem pro jistotu udělal dodatečný nástřik spodku,výrobce celkem šetřil na tlumících hmotách.Mazda 6 je pro mne srdeční záležitostí,nedám na ni dopustit

Silné stránky

jízdní vlastnosti
topení
motor a převodovka
spolehlivost
pohodlí

Slabé stránky

choulostivý lak

Závady a opravy na autě

Běžná výměna filtrů a destiček, vyřazení pípání nezapnutých pásů,kontrolní diagnostika-bez závad.Nástřik dutin a spodku,konzervace laku,montáž denního svícení,zadních čidel,mlhovek a zadního spojleru
<
Přejít na standardní verzi stránky »