Zavřít recenzi

BMW 325 tds

“Čekal jsem od něj mnohem víc ohledně spolehlivosti”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 238 000 km 
  • Stav km nyní: 252 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 5.2
Snad mi to fanoušci BMW nebudou mít za zlý,ale já osobně po roční zkušenosti s 325tds považuju tento agregát za špatnou volbu.Motor je odspoda v nižších otáčkách línej a při tvrdším stylu jízdy za studena náchylnej k přehřejvání,což má za následky prasknutí hlavy válců.Jinak ohledně jízdních vlastností se jedná o velmi dobře zpracovanej vůz,kterej svým nadčasový designem zaujme i dneska.Cestovní komfort je taky poměrně slušnej,ačkoliv moje předchozí auto Audi 80 mi připadalo oproti BMW e36 mnohem pohodnější a hlavně byla moje bejvalá Audinka oproti současnýmu BMW daleko spolehlivější.Jako přednost tds je velice tichej a kultivovanej zvuk a chod motoru především ve vyšších otáčkách,cca od 2800 až po omezovač.Ale do tý doby jak už jsem psal je velice líný.Spolehlivost,což už jsem tu rovněž uved není taky žádnej zázrak.Cvakal rozvodovej řetěz a hlavně ted zlobí palivový čerpadlo.Jeho oprava nebude zrovna nejlacinější.Závěrem si myslím,že benzinový agregáty od BMW jsou oproti těm naftovým mnohem spohlivější a především daleko živější.Musím popravdě říct,že mě tds z hlediska spolehlivosti zkamalo.Rozhodně jsem od něj čekal mnohem lepší spolehlivost.Moje další auto bude zřejmě BMW,ale radši benzinovej řadovej 6válec,protože nejsem příliš přesvědčen,že starší naftový šestiválce od BMW jsou tou štastnou volbou.

Silné stránky

Nadčasovej a atrakitvní design
jízdní vlastnosti
podvozek

Slabé stránky

Nepříliš velká spolehlivost
náchylnost k přehřejvání
slabej výkon pod 2500 otáček

Závady a opravy na autě

Moje tds mělo řadu poruch:Vytlučené čepy řízení,ramena na přední nápravě,těsnění pod hlavou,olej protejkal na tyč u převodovky,spojka při rozjezdu příliš prokluzovala,nejspíš spojková lamela,sbíhavost předních pneu,sjetý přední brzdový kotouče,klínový řemen,chrastil rozvodovej řetěz.

Ohledně spolehlivsoti to není žádnej zázrak.Od BMW bych si sliboval mnohem epší spolehlivost.Jo a tohle jsem chtěl ještě napsat:Poslední dobou zlobí naftové čerpadlo,častá závada u tds.
<
Přejít na standardní verzi stránky »