Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem na 100% spokojený, i když recenzi píšu po 3 měsících ježdění. Jediné čemu se opravdu po mích zkušenostech budu vyhýbat je nafta v čechách, jediná česká nafta, která mi smí do auta je verva od benziny, jinak mi auto padá do nouzového režimu, netáhne spotřeba leze nahoru a doufám, že jsem si nenačal vstřiky. Takové problémy s německou naftou nemám. Co je slabost 210 je koroze na mém autě je hlavně na 5. dveřích, už mám nové objednané a pak na rohu LZ dveří je jeden menší půchýř.
Pohodlí a prostor je až neuvěřitelný, jediné co mi chybí jsou držáky nápojů. Klimatizovaná přihrádka je bomba a poměrně prostorná. Spotřeba si myslím je naprosto optimálních 7,2l/100km, auto na dálnicích nešetřím, 180-210 není vyjímečná rychlost, samozřejmě podle provozu. Na auto se 170koni a skoro 2tunami si myslím, že to není zlé. Co dodržuji u všech dieselů, je opatrné zahřátí, ne že bych jel 20km/h 30km, ale netočím ho přes půl plynu dokud se neohřeje. Po svižnější jízdě nechávám cca 0,5-1minutu dochladit turbo. Co se mi také líbí u mercedesu je vyhřívaná nádržka ostřikovačů (to ovšem není žádná novinka) a překvapivě rychlé topení, topí už po cca3km.
Doplnění recenze ze dne 18.03.2014
Stav km nyní:
278 000 km
Nyní najeto 278000km, jediná závada byl spínač brzdových světel, což se projevilo rozsvícením ABS, ESP, BAS, oprava včetně kompletní diagnostiky 37Eur, občas padá do nouzového režimu, diagnostika odhalila problém s výřivými klapkami-je to známá bolest i u BMW. Také se objevila netěsnost mezi vstřikem a hlavou, je to taky běžná záležitost u Common Railu. Jinak probíhá jen běžná údržba a auto jezdí a jezdí. Spotřeba oleje mezi výměnami (10000km) je pouhých 0,5l.