Zavřít recenzi

Hyundai i30 1,6 CRDI

“Vybavené auto s nízkou kupní cenou.”
  • Rok výroby: 2012 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 71 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 4.4
I30 mám jako služební auto a důvodem jeho koupě bylo nejlepší poměr cena a užitná hodnota. Celkově auto na první dojem působí dobře, dostatek místa na předních a zadních sedadlech. Přední sedadla mají dobré vedení. Kufr 530l stačí na dovolené a po sklopení zadních sedadel vytvoří rovnou plochu 1600 litrů. Dobré je i dvojité dno kufru a několik odkládacích míst v kufru pod víkem na povinou výbavu, sněhové řetězy atd. Jako rezerva je bohužel dojezdové kolo a pokud ho chci vyndat tak musím vyndat i celý obsah kufru.
Podvozek je celkem dobře naladěn, je měkčí, na dálnicích Vás to tolik nevyklepe jako v Oktávce. Pokud auto naložíte tak, Vým lehne více jako tvrdší Otávka a máte problém s retardéry a nájezdy na patníky. Podvozek mohl být vyšší O 5 cm na můj vkus. + oproti Oktávce je zadní víceprvková náprava, Oktávka ji má až teď v provedení RS

Výbava: Za 370 tisíc neseženete vybavenější auto, ale kvalita je někde jinde, vše rychle odchází, kvalita zpracování je někde jinde, ale kompenzuje to 5 letá záruka kdy Vám vše bez problémů vymění.

Motor+převodovka 1,6 s turbem stačí na svižnou jízdu, motor nemá klasický turbo efekt, který by Vás zatlačil do sedaček ale jde vše pozvolna a motor se nechá vytočit i do 4000 ot., je to spíše naladěno na nízkou spotřebu a klidnou tichou jídu. I ve vysokých rychlostech na německých dálnicích 160 a více je motor tichý a užijete si klidnou jízdu. Převodovka má 6 stupňů takže častěji řadíte, je trochu gumová jak bývá u Hyundai zvykem.
Motor a převodovka je dodávána od VM Motori

Spojka- zabírá celem dobře, při řazení musíte sešlápnout až na podlahu jinak uděláte pořádek v převodovce. Spojka se bohužel nedá nijak dodatečně seřídit.

Shrnutí: Toto auto bych doporučil spíše pro rodiny, kde je menší nájezd max 15 tisíc ročně a nejsou peníze na koupúi nové Oktávky. Dále je zde mnohonásobně dražší servis než u jiných značek. Ceny jednotlivých dílů jsou dražší a výdr je pouze průměrná.






Silné stránky

Nízká spotřeba
Vysoká výbava za min. penize
Zadní víceprvková náprava
Dostatek úložných prostor
Tichý motor

Slabé stránky

Cena náhradních dílů a servisu
Kvalita použitých materiálů

Závady a opravy na autě

Ošoupaný volant- syntetická kůže
Ošoupaná řadící páka- syntetická kůže
Loketní opěrka- prasklá kůže
Opěrka v zadních dveřích- protržení- nekvalitní kůže
5 dveře- odešly zvedací tlumiče
čidlo na převodovce- výměna- protékalo
Prkovací kamera- přestala po 70 tisících fungovat pujde na reklamaci
<
Přejít na standardní verzi stránky »