Zavřít recenzi

Mitsubishi Space Wagon 2.0i 4wd

“úžasné auto”
Foto 1 / 7
  • Rok výroby: 1988 
  • Typ motoru:  
  • Stav km při koupi: 202 400 km 
  • Stav km nyní: 287 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8,2 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.6
Mišák je neuvěřitelnej držák, vůbec jsem ho nešetřil, měl pohon 4x4, ale nefungoval kvůli nějakému čidlu, tak to jsem neřešil, typ 4 wd je zvýšené a má vysuté nárazníky a po lesních cestách se s nim dá dělat spoustu blbostí a celkem dost toho vyjede, na silnici celkem dobře sedí ( i když jsem měl v háji zadní tlumiče ). motor má 100koní a je to celkem znát na trojku se nechá vytočit až na 145km/h a velice pěkně zrychluje, já z něho dostal max. na rovince 185km/h a na to že jsem jezdil jako hovado měl průměr 8,2l na 100km ,dojížděl jsem s nim do poslední chvíle do práce denně 100km.
Co se týče vnitřku,řízení jde úžasně lehce ( točim jednim prstem ), auto je na svou dobu velice pohodlné, na předních sedadlech se sedí jako v křeslech, jsou vysoká a je z nich báječnej přehled, palubka se mě hodně líbila, hlavně budíky v prostředku palubky na náklon, zadní sedadla se dají jednoduše sklopit na rovnou podlahu a dá se nádherně přespat jako doma na letišti a navíc je tam ještě třetí řada sedadel, takže na zábavy jsme často jezdili v sedmi.
Ceny dílů jsem neřešil, protože jsem nic na něj nekupoval za celou mou dobu provozu tj. 2 roky.
Ke konci už hodně rezlo, sem tam díra v podběhu, pak i nádrž začala od půlky téct až nakonec se rozletělo ložisko na spojce, mišáka jsem dal na inzerát a prodal se za 5000kč. ( takže jsem na něm ještě něco vydělal )
Popravdě dodnes to bylo mé nej. auto, a jestli na něj narazim tak ho koupim znovu.

Silné stránky

bezproblémový a svižný motor
pohodlný a prostorný interier
7 míst k sezení
zvýšený podvozek a 4x4
přehled z vozu

Slabé stránky

koroze
velice málo těchto aut ( škoda )

Závady a opravy na autě

Mišáka jsem zachránil od sešrotování, dělal jsem v servisu a jednoho dne tam na Avii přivezli do šrotu tohoto krasavce, joudové ho složili tim způsobem že přijeli ještěrkou nabrali a z vidlí jim spadlo na bok, takže rozbité zrcátko promáčklí blatník a dveře.
Mě se tenkrát hodně líbilo, velké 7 sedadel a 4x4, tak jsem sehnal majitele a dal mu 1500kč ať ho neruší.
Zavezl jsem ho na dílnu , vymačknul dveře, blatník, vyměnil zrcátko( z vraku galanta ) , vyměnil svíčky, olej filtry a zavařil vejfuk a po 3 letech stání ho dlábnul, šlel na tři válce, vyměnil jsem kabel od svíčky ( také z toho vraku galanta ), nalil čištění vstřiků a 100 oktanový benzín a Mišák se chytnul, ještě jsem rozhejbal brzdy a udělal jsem STK a od té doby jen jezdil celé dva roky bez žádné investice krom nových destiček.
<
Přejít na standardní verzi stránky »