Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to mé první auto a mám ho velice rád. Na pohled působí velice dobře, takřka každý mi Ibizku chválí. Opravdu povedený, nadčasový interiér, který bohužel občas skřípe - tento problém jsem vyřešil vazelínou (vše jsem rozebral a opět složil) a se skřípáním už nemám problém.
Auto je dělané do "sportovna" tužší podvozek, malý, tříramenný volant, červené podsvícení budíků a panelu.
Super nízká spotřeba, při normální jízdě si auto bere do 5 - 6l na 100km (nikdo mi to nevěří, když jsem jezdil opravdu úsporně (obec 50km/h, mimo obed 90km/h a méně) ukazovalo mi to 4.5 - 5L / 100km). Na dálnici 4.5 - 5.5l / 100km ve městě pak na 6 - 6.5l / 100km.
Auto jezdí opravdu svižně se sériovkou jsem se dostával na 170 km/h (dalo by se i víc, ale to už je na úkor životnosti motoru a já mám Ibizku rád), nyní po upravení co se výkonu týče mi nestačí budík, který končí na 220km/h - otáčky 5500. Opravdu síla, ale zde se už nedá mluvit o nějaké úspoře na palivu a jsou potřeba opravdu velké investice.
S autem jsem byl v Chorvatsku, Řecku a na Sicílii, bez problému Ibizka vyjela na Etnu. Nikdy nás nikde nenechala.
Do výkonu jsem investoval už opravdu velkou částku, nyní se zaměřuji na konfort (rodina a zatím neplánuji výměnu automobilu), tento rok Ibizku čeká opět výměna podvozku, tlumičů a brzd, celý interiér bude v kůži. A kompletní odhlučnění.
Pokud dáte na Ibizku pěkná kola (na přední nápravě mám 185/55/R15" a na zadní nápravě mám 205/55/R15" - POZOR - vše je zapsané v TP) bude vypadat opravdu nádherně. Tyto rozměry pneumatik jsem dal na Ibizku až po úpravě motoru, před tím to nemělo smysl a jezdil jsem na sériovích 185/60/R14" v sériové verzi to úplně stačí. Po úpravě motoru byly potřeba větší rozměry především kvůli akceleraci.